شارژ روحی ستاره مس با گلزنی مقابل تیم سابق (عکس)

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 07:17
سعید واسعی یکی از بازیکنان کلیدی دربی کرمان خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان در کنار تقابل تیم‌های بالانشین جدول یکی از مسابقات حساسی است که علاوه بر دربی بودن حضور بازیکنان تکنیکی این مسابقه را جذاب می‌کند.

سعید واسعی، هافبک جدید مس رفسنجان که در نیم فصل از فولاد جدا شد و به این تیم پیوست، یکی از بازیکنانی است که محرم نویدکیا او را به روزهای اوج فوتبالش نزدیک کرده و عملکرد خوبی با پیراهن نارنجی از خود نشان داده است.

2016152

در تیم گل‌گهر حضور وینگرهای تکنیکی پرتعداد باعث شده این تیم به خوبی از جناحین حمله کند و تک مهاجمشان سعید سحرخیزان را تغذیه کنند و این کار را برای رقبای آنها سخت‌تر خواهد کرد اما با توجه به آماده بودن واسعی و محمدمهدی محبی در تیم مس رفسنجان آنها نفوذهای کمتری انجام خواهند داد و دو مدافع کناری آنها تیکدری و رزاق‌پور نفوذهای کمتری انجام خواهند داد.

واسعی در آخرین بازی خود در لیگ برتر تک گل سه امتیازی مس رفسنجان مقابل تیم سابق خود فولاد خوزستان را به ثمر رساند و با انگیزه بالا مقابل گل‌گهر به میدان خواهد رفت.

او در تمرین امروز مس رفسنجان حضور پررنگی داشت و با انگیزه زیادی تمرین خود را پشت سر گذاشت.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.