قتل عام کودکان در رفح

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 20:11
اسماعیل الغول خبرنگار شبکه الجزیره در غزه در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس و نوشت: هم اکنون در رفح شاهد قتل عام کودکان بی گناه هستیم. بدون شرح... تصاویر دردناک از واژه گویاترند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  اسماعیل الغول خبرنگار شبکه الجزیره در غزه در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس و نوشت: هم اکنون در رفح شاهد قتل عام کودکان بی گناه هستیم. بدون شرح... تصاویر دردناک از واژه گویاترند.

 

شغالگران شهرک‌های الغجر و العباسیه لبنان را به آتش می‌ کشند
خبرگزاری فلسطینی شهاب گزارش داد: اشغالگران اسرائیلی بخش‌های وسیعی از منطقه بین شهرک‌های الغجر و العباسیه در خاک لبنان را به آتش می‌ کشند.
 
 
 
ابراز نگرانی شدید ریشی سوناک از حمله رژیم صهیونیستی به رفح
نخست وزیر انگلیس گفت: هر زمان که با نتانیاهو صحبت کرده، نگرانی عمیقش از تهاجم زمینی به غزه را ابراز کرده است.
 
 
 
تصاویر هدف قرار دادن یک بولدوزر نظامی رژیم اشغالگر در طولکرم
خبرگزاری فلسطینی شهاب گزازش داد: گردان‌های قدس دیروز یک بولدوزر نظامی ارتش رژیم اشغالگر را در خیابانی نزدیک اردوگاه نور شمس در طولکرم هدف قرار دادند.
 
 
 
به آتش کشیده شدن پرچم آمریکا در نیویورک
معترضان آمریکایی پرچم آمریکا را در نیویورک به آتش کشیدند. تظاهرکنندگان حامی فلسطین شب گذشته در خیابانهای شهر نیویورک با نیروهای پلیس درگیر شدند. معترضان پرچم آمریکا را در نیویورک به آتش کشیدند . 
 
 
بمباران مداوم رفح و فرار هزاران خانواده از آن
خبرگزاری سما نیوز گزارش داد: بمباران مداوم رفح، هزاران خانواده را در شرایط سخت و غم انگیز مجبور به فرار کرده است.
 
 
حمله موشکی گردان های قدس به شهرک صهیونیست نشین "نیر اسحاق"
گردان های قدس شهرک صهیونیست‌نشین "نیر اسحاق" در جنوب فلسطین اشغالی را هدف حمله موشکی قرار داد.
 
 
 واکنش رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان به حمله به رفح
علی القره داغی، رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس تصاویری از شبکه الجزیره مباشر منتشر کرد و نوشت: «بیایید رفح را ویران کنیم» نظامیان اسرائیلی پیش از آغاز عملیات نظامی در رفح پشت سر فرمانده شان دعا می خوانند و از خداوند طلب پیروزی می کنند. خداوند از پایه و اساس نابودتان کند. خدواند بنیامین نتانیاهویتان را نابود کند. خداوند مکرتان را به خودتان برگرداند و مکرتان به نابودی، ویران شدن و از بین رفتن پرچمتان منجر شود. جوانمردان مسلمان کجایند؟ خداوندا رحمت گسترده خود را بر ما ببار و دشمن ما را خوار و خفیف گردان.
 
قتل عام کودکان در رفح
 
 
 
کشته شدن یک اسیر زن اسرائیلی بر اثر بمباران های جنگنده های رژیم صهیونیستی
مرکز اطلاع رسانی نظامی گردان های قسام با انتشار تصاویری از کشته شدن یک اسیر زن سالخورده اسرائیلی در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.
 
 
 
 
نتانیاهو: پیشنهاد حماس، فاصله زیادی از درخواست های اسرائیل دارد
به گزارش خبرگزاری رویترز، نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد پیشنهاد حماس از خواسته های اساسی اسرائیل فاصله دارد.
 
 
اشغالگران بیماران را مجبور به ترک بیمارستان ابویوسف النجار در شرق رفح می‌ کنند
شبکه تلویزیونی الاقصی گزارش داد: اشغالگران پس از تهدید به حمله به رفح، بیماران و مجروحان را مجبور به ترک بیمارستان ابویوسف النجار در شرق رفح می‌ کنند.
 
 
 
 
 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.