آمادگی فرودگاه اردبیل جهت ارتقای خدمت‌رسانی به حجاج

یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - 14:26
مدیرکل فرودگاههای استان اردبیل از آمادگی فرودگاه این شهر و انجام هماهنگی‌های لازم در راستای ارتقای خدمات‌رسانی به زائران بیت‌الله‌الحرام خبر داد.

جلسه هماهنگی حج تمتع ۱۴۰۳ استان اردبیل با حضور نمایندگان ارگان‌های دست اندرکار به منظور انجام هماهنگی‌های نهایی پیش از اعزام حجاج در فرودگاه اردبیل برگزار شد.

محمد قصابی ۹ اردیبهشت در جلسه هماهنگی حج ۱۴۰۳ استان اردبیل که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی ذیربط، مدیران کاروان ها و عوامل مرتبط با عملیات حج و مسئولان حوزه حج و زیارت در استان در سالن جلسات اداره‌کل فرودگاه‌های استان اردبیل برگزار شد، از انجام هماهنگی‌های نهایی پیش از اعزام حجاج استان خبر داد و افزود: فرودگاه اردبیل برای انجام هماهنگی‌های لازم در راستای ارتقای خدمات‌رسانی به زائران بیت‌الله‌الحرام آمادگی دارد.

وی با اشاره به حساسیت‌های خاص پروازهای خارجی به ویژه سفر معنوی حج گفت: همکاری خوبی در بین همه دستگاه‌هایی مرتبط با این سفر معنوی وجود دارد و در سایه این همکاری همه مقدمات این پروازها آماده شده است.

قصابی تصریح کرد: بهتر است جهت جلوگیری از بار ترافیک در مسیر فرودگاه زائرین محترم به صورت تجمیعی از شهرستان‌ها به فرودگاه حرکت کنند و حتماً ۴ ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشند تا مراسم و تشریفات قانونی قبل از پرواز به صورت کامل انجام بگیرد و هواپیما رأس ساعت اعلام‌ شده پرواز کند.

زائرین حج تمتع استان از فرودگاه اردبیل اعزام خواهند شد

در ادامه این جلسه ابراهیم احدی، مدیرکل حج و زیارت استان با بیان اینکه تعداد زائرین حج تمتع استان اردبیل ۹۲۴ زائر و عوامل در قالب ۷ کاروان است و ۴پرواز می‌باشد، گفت: با هماهنگی‌های انجام‌ شده امسال زائرین حج تمتع استان از فرودگاه اردبیل به مقصد فرودگاه مدینه منوره اعزام خواهند شد.

وی تاریخ نخستین پرواز را بامداد ۱۲ و ۱۳ خرداد ماه اعلام کرد و گفت: از خانواده‌های زائرین تقاضا داریم که برای عدم ایجاد ترافیک و جلوگیری از تأخیر در عملیات اعزام زائرین از مراجعه به فرودگاه خودداری کنند تا مسئولان امر بتوانند با آرامش به خدمتگزاری بپردازند.

مدیرکل حج و زیارت استان ضمن درخواست از زائرین مبنی بر اجتناب از به همراه داشتن لوازم و وسایل ممنوعه اعلام شده، افزود: بر طبق مقررات فرودگاهی لازم است ۴۸ ساعت قبل از پرواز، بارهای غیر همراه زائرین به فرودگاهها تحویل شود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.