آغاز اجرای طرح «کهاب» در قم

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 09:58
همزمان با سفر رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به قم، اجرای طرح «کهاب» در این شهر با افتتاح نمادین در جایگاه توزیع سوخت غدیر آغاز شد.

به گزارش ایسنا طرح کهاب طرحی برای صرفه‌جویی اقتصادی در مصرف سوخت است که با اهداف زیست‌محیطی پایه‌گذاری شده‌ است. «کهاب» مخفف عبارت کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخار بنزین است و هدف اصلی آن، کاهش از دست رفتن بخار بنزین در مراحل مختلف سوختگیری است. 

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست هزینه راه‌اندازی و اجرای طرح کهاب در هر جایگاه توزیع سوخت، بین ۶۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان است. در حال حاضر ۱۰ جایگاه در استان قم آماده اجرا و بهره برداری از این طرح است و تا کنون ۲۰ میلیارد تومان در قالب این طرح تخصیص داده شده و صفر تا صد ساخت و هزینه نگهداری آن توسط دولت انجام می شود. 

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.