آیین رونمایی از کتاب «هزار و چهارصدو خیلی زود» در شیراز برگزار شد

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 08:55
شیراز - آیین رونمایی از کتاب «هزار و چهارصد و خیلی زود» با حضور هدی الموسوی خواهر شهید سید عباس الموسوی دبیر کل سابق حزب الله لبنان در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین رونمایی از مجموعه داستان «هزار و چهارصد و خیلی زود» با موضوع فلسطین با حضور هدی الموسوی خواهر شهید سید عباس الموسوی دبیر کل سابق حزب الله لبنان یکشنبه شب در سینما فرهنگ شیراز واقع در سازمان اسناد و کتابخانه ملی فارس برگزار شد.

در این مراسم که قسمتی از آن نیز به اجرای نمایش تئاتری مرتبط با موضوع فلسطین اختصاص یافت حمیدرضا قانعی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، سید مهدی موحد معاون فرهنگی حوزه هنری فارس و جمعی دیگر از مدیران و فعالان فرهنگی و نویسندگان ادبیات پایدار حضور داشتند.

این مجموعه داستان خروجی کارگاه‌های داستان‌نویسی در شیراز است که جرقه اولیه آن زمان شهادت خبرنگار فلسطینی شیرین ابوعاقله در شیراز شکل گرفت.

این کتاب به عنوان حاصل کار جمعی از نویسندگان با بیش از هشتاد داستانک و داستان کوتاه در ۱۳۶ صفحه توسط نشر نواندیشان دنیای کتاب تهیه شده است.

شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی آمریکایی شبکه عربی زبان الجزیره بود که بیشتر اخبار مربوط به خاورمیانه به ویژه اخبار مقاومت مردم فلسطین را پوشش می‌داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.