همکاری جمعیت هلال احمر استان زنجان با گروه جهادی شهید شاطری 

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 20:00
زنجان-مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تفاهم‌ نامه جمعیت هلال احمر با گروه جهادی شهید شاطری با هدف ارائه خدمات حمایتی، درمانی و آموزشی منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت الله هاشمی گفت: خدمت به مردم محروم و کم برخورداروظیفه ذاتی هلال احمر محسوب می‌شود مجموعه هلال احمر با همکاری گروه های جهادی و مردمی، آماده هم افزایی برای ارائه خدمت بهتر به آحاد مردم است.

وی تاکید کرد: هم اکنون زمان همبستگی برای حل مشکلات درمانی و نجات جان مردم در حوادث نامترقبه است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همه معاونین هلال احمر استان با ظرفیت و امکانات موجود، آماده همکاری با گروه های جهادی هستند.

هاشمی تاکید کرد: ایجاد زمینه مناسب برای ارتباط و گسترش همکاری مشترک بین جمعیت و گروه جهادی، کوشش و تعامل مشترک به منظور ارتقاء سطح تاب آوری جامعه در زمان قبل، حین و بعد از وقوع بحران طبیعی از اهداف این تفاهم نامه همکاری است.

وی، حمایت از اقشار آسیب دیده و کمک به ارتقاء سطح پوشش و دسترسی آسیب پذیرترین افراد جامعه به خدمات درمانی و توانبخشی و کمک به تامین زندگی سالم و ایمن، ارتقای آگاهی سازمان های مردم نهاد و گروه های جهادی در خصوص فعالیت های داوطلبانه جمعیت را از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه برشمرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تعامل و ارتباط با سازمان های مردم نهاد و گروه های جهادی و انعقاد تفاهم نامه به منظور اجرای پروژه های مشترک و ارائه خدمات سلامت محور و حمایتی به بیماران نیازمند با راه اندازی و ظرفیت خانه هلال به نحو مطلوبی فراهم می شود.

هاشمی افزود: در همین راستا با همکاری ومشارکت برگزاری کارگاه های آموزشی و توانمندسازی انجام می شود.

وی اظهارداشت: علاوه بر این همکاری و مشارکت در توسعه کیفی خانه هلال گروه جهادی در راستای اهداف بشردوستانه جمعیت و اجرای مانورهای امدادی محقق می شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.