توقیف لاستیک قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان رباط‌کریم 

یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 13:14
جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۴۸ حلقه لاستیک قاچاق خارجی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان رباط کریم خبر داد.

به گزارش ایسنا سردار مهدی کرمی در خصوص این خبر اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۶ شهرستان رباط کریم در حال گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه وانت مشکوک شدند و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی در ادامه افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از این خودرو، ۴۸ حلقه لاستیک قاچاق و فاقد مدارک قانونی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف کردند که بعداز تشکیل پرونده برای راننده اورا تحویل مرجع قضائی دادند. 

جانشین انتظامی غرب استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی کرده و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد. همچنین از شهروندان درخواست داریم که در صورت مشاهده هرگونه جرائم اقتصادی موضوع را بلافاصله از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.