مدیران توجه به مسایل و مشکلات ایثارگران را در اولویت قرار دهند

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 14:11
رشت- رییس کل دادگستری گیلان گفت: همه مدیران مکلف هستند تا توجه به مسایل و مشکلات حوزه ایثارگران را در اولویت کارها قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با مدیر کل ایثارگران قوه قضائیه با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران حاصل تلاش ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس استُ اظهار کرد: همه مدیران مکلف هستند توجه به مسائل و مشکلات حوزه ایثارگران را در اولویت قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه یک سوم جمعیت کارکنان دادگستری استان ایثارگر هستند تصریح کرد: ایثارگران دادگستری استان گیلان از نجابت و وقار خاصی برخوردار بوده و در امور کاری خود کوشا و متعهدند.

رئیس شورای قضائی استان در پایان با بیان اینکه استان گیلان در دوران دفاع مقدس ۸۰۰۰ شهید به انقلاب تقدیم نموده است افزود: مسئولان وظیفه دارند تا از نیروهای متعهد و انقلابی و ایثارگر در راستای خدمت به مردم استفاده کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.