کارت ملی بهترین مدرک هویتی برای رای دادن

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 07:41
رئیس ستاد انتخابات استان تهران، به واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی توصیه کرد با کارت ملی به شعب اخذ رای مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس ستاد انتخابات استان تهران، به واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی توصیه کرد با کارت ملی به شعب اخذ رای مراجعه کنند.

عباس جوهری افزود: در این دوره از انتخابات هم می‌توان با ۵ مدرک هویتی شامل شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه رانندگی، کارت خدمت و گذرنامه شرکت کرد، اما با توجه به برگزاری تمام الکترونیک انتخابات بهتر است واجدان شرایط کارت ملی خود را هنگام مراجعه به شعبه‌های رای گیری به همراه داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران همچنین گفت: واجدان شرایطی که در دور اول انتخابات مجلس در هرحوزه انتخابیه رای داده اند، در دور دوم انتخابات مجلس هم در همان حوزه انتخابیه باید رای بدهند.

عباس جوهری افزود: افرادی که در اول انتخابات مجلس رای نداده اند، می‌توانند در دور دوم انتخابات شرکت کنند.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.