اجرای قانون در حدنگاری زمین های کشاورزی الزامی است

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 14:44
گرگان- استاندار گلستان اجرای قانون در حدنگاری زمین های کشاورزی را الزامی دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر پنجشنبه یازدهمین جلسه قرارگاه صدور اسناد حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی با حضور رئیس سازمان امور اراضی کشور، نوروزی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، اسپانلو دادستان مرکز استان برگزار شد.

علی محمد زنگانه در این جلسه اجرای قانون در حدنگاری زمین‌های کشاورزی را الزامی دانست و اظهار کرد: پرهیز از برخوردهای سلیقه‌ای ضروری است.

وی افزود: الگوریتم اقدامات حدنگاری اراضی کشاورزی باید در معرض دید مردم قرار گیرد تا آنها از روال انجام کار آگاه شوند.

استاندار گلستان گفت: برای پیشگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی، جهاد کشاورزی و امور اراضی موظفند با توجه به پرونده‌های تشکیل شده و بدون در نظر گرفتن حدنصاب نسبت به اعلام پاسخ اقدام کنند.

وی یادآور شد: یکی از شاخص‌های ارزیابی فرمانداران اجرای حدنگاری اراضی کشاورزی در سطح شهرستان است.

زنگانه اظهار کرد: رفع تداخلات وظیفه دولت است و همه باید به وظایف خود عمل کنیم و مدیرانی که خوف مدیریتی دارند باید مسؤولیت را رها کنند.

وی ادامه داد: کشاورزانی و صاحبان اراضی کشاورزی که برای دریافت سند تک برگ اقدام نکنند از دریافت خدمات دولتی محروم خواهند شد.

استاندار گلستان گفت: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها تلاش کنند کشاورزانی و صاحبان اراضی کشاورزی را به دریافت سند تک برگ ترغیب کنند.

اجرای حدنگاری زمین‌های کشاورزی به ۵۴ درصد رسیده است

رضا افلاطونی رئیس سازمان امور اراضی کشور هم در این جلسه گفت: هدف ما رفع مشکلات مردم است.

وی یادآور شد: در دولت سیزدهم روند اجرای حدنگاری زمین‌های کشاورزی از ۴ به ۵۴ درصد رسیده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.