توجه به کشاورزی نیاز امروز کشور است

چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 10:58
اصفهان- نامزد انتخابات مجلس در سمیرم گفت: توجه به کشاورزی به منظور تامین امنیت غذایی و همچنین کاهش مشکلات کشاورزان از نیازهای امروز کشور است.

خبرگزاری مهر- گروه استان‌ها: پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«رحیم کریمی» از حوزه سمیرم به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

*مهم‌ترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟

امنیت غذایی و به ویژه تولیدات کشاورزی در حال حاضر در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است، ضمن اینکه ضروری است در حوزه کشاورزی به عنوان حوزه استراتژیک تصمیمات درست و کارشناسی گرفته شود تا بتوانیم شاهد بهبود شرایط کشاورزان، افزایش کیفیت تولیدات کشاورزی و همچنین تقویت امنیت غذایی در کشور باشیم.

*اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی اولویت بنده در صورت موفقیت به حضور در مجلس دوازدهم است چرا که در این زمینه نیاز جدی در خصوص تغییر رویکرد وجود دارد.

*مهمترین چالش استان خود را چه می‌دانید و برای حل آنچه راه‌کاری دارید؟

استان اصفهان علی رغم برچسب برخورداری دارای چالش‌های زیادی است، اما در این بین از نظر بنده چالش‌های حوزه آب، محیط زیست و کشاورزی از دیگر بخش‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

از سویی نیز باید توجه داشت که شغل اکثر مردمان حوزه انتخابیه اینجانب یعنی سمیرم کشاورزی و دامپروری است و در صورت ورود به مجلس سعی بر این دارم که در حوزه حل مشکلات کشاورزان و به ویژه باغداران، خرید تضمینی تولیدات کشاورزی و باغداری و همچنین پیگیری برای تخصیص تسهیلات مناسب برای به روز رسانی و استفاده از فناوری‌های روز در حوزه کشاورزی و همچنین تعیین محل مناسبی برای جبران خسارت کشاورزان ناشی از بلایای طبیعی اقدامات لازم را انجام دهم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.