عذرخواهی بعد از شب جنجالی در آزادی ؛ دوست‌تون دارم! | عکس

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 19:36
فروزان که مشخص بود با انگیزه خاصی مقابل تیم سابقش قرار گرفته، توسط برخی هواداران استقلالی متهم به اتلاف وقت شده بود که این موضوع باعث شده وی با انتشار چند استوری واکنش خود را داشته باشد.

به گزارش همشهری آنلاین محسن فروزان که قبلاً برای استقلال توپ زده و به عنوان دروازه‌بان آبی‌ها فعالیت داشته، به عنوان بازیکنی استقلالی شناخته می‌شود و در بازی هفته گذشته استقلال برابر ذوب‌آهن که با کامبک تماشایی شاگردان جواد نکونام همراه بود، برخلاف چند بازی قبلی سبزپوشان به جای پارسا جعفری، درون دروازه تیمش قرار گرفته بود.

فروزان که مشخص بود با انگیزه خاصی مقابل تیم سابقش قرار گرفته، توسط برخی هواداران استقلالی متهم به اتلاف وقت شده بود که این موضوع باعث شده وی با انتشار چند استوری واکنش خود را داشته باشد و بابت اینکه چنین اتهامی به وی‌ وارد شده، ابراز ناراحتی کند.

فروزان خطاب به هواداران استقلال نوشته لحظاتی که وی با درد شدید و به خاطر مصدومیت روی زمین افتاده بوده، قابل توجیه است و تصاویر مسابقه برای تایید صحبت های او موجود است. دروازه‌بان ذوب‌آهن در ادامه اظهار داشته از نیمه اول که با بازیکن خودی برخورد داشته، درد شدیدی تا سوت پایان مسابقه احساس می‌کرده ولی حتی اجازه ورود پزشکان به درون زمین را نداده تا سوء تفاهمی ایجاد نشود و در نیمه دوم هم دهانش بر اثر ضربه شدیدی دچار خونریزی شده است.

فروزان در ادامه گفته از عزیزانی که از وی بعد از بازی انتقاد کردند، خیلی ناراحت است چرا که تعصب و عشق و علاقه او را نسبت به هواداران آبی زیر سوال برده‌اند. فروزان در ادامه اظهار داشته هر چه دارد از هواداران استقلال است تا علاقه‌مندی خود به این تیم را همچنان ابراز کند.

ددروازه‌بان ذوب‌آهن در ادامه تصویری از پای متورم و آسیب دیده خود را هم منتشر کرده تا صحت ادعای خود را نشان دهد.

عذرخواهی بعد از شب جنجالی در آزادی ؛ دوست‌تون دارم! | عکس

عذرخواهی بعد از شب جنجالی در آزادی ؛ دوست‌تون دارم! | عکس

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.