هشدار حماس به رژیم صهیونیستی درباره ماجراجویی و جنایت در رفح

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 اسفند 1402 - 16:28
یکی از اعضای جنبش حماس با بیان اینکه پیروزی‌هایی که نتانیاهو از آن دم می زند فقط در تصورات او وجود دارد، به رژیم صهیونیستی درباره هر گونه ارتکاب جنایت و نسل‌کشی در رفح هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، یکی از اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به رژیم صهیونیستی درباره هر گونه ماجراجویی و ارتکاب جنایت و نسل‌کشی در رفح هشدار داد.

این رهبر ارشد حماس در ادامه تأکید کرد: پیروزی که نتانیاهو به دنبال آن است، سرابی بیش نیست و تنها در توهمات او وجود دارد.

وی گفت: نتانیاهو به همه دروغ می‌گوید و خانواده‌های اسرای اسرائیلی را با ادعای اینکه امکان آزادی آن‌ها با توسل به زور و از طریق نظامی وجود دارد، فریب می‌دهد و زمان به سرعت در حال گذر است.

این رهبر حماس اظهار داشت: انفجاری بزرگ علیه اشغالگران در پاسخ به هرگونه محدودیت برای ورود مسلمانان به مسجد الاقصی در ماه مبارک رمضان در راه است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.