آغاز فرایند دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در لنجان

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 08:14
اصفهان - فرماندار لنجان گفت: فرایند برگزاری دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در شهرستان لنجان و با راه‌اندازی .۱۵۳ شعبه اخذ رأی از ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا محمدی فشارکی صبح جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان لنجان اظهار کرد: این انتخابات با همکاری ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از عوامل اجرایی امروز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۵۳ شعبه اخذ رأی برای این انتخابات فعال شده است، افزود: از این تعداد ۱۳۷ شعبه به صورت ثابت و ۱۶ شعبه سیار است.

فرماندار لنجان با اشاره به اینکه ۱۹۰ هزار و ۱۶۱ نفر در این شهرستان واجد شرایط رأی دادند هستند، تصریح کرد: رقابت در این انتخابات بین ۲ کاندیدا برگزار می‌شود.

گفتنی است تعداد کل آرای صحیح مأخوذه در لنجان ۶۱ هزار و ۷۰۴ و شمار آرای حسین رجایی با ۱۱ هزار و ۲۹۵ و اکبر پولادی با ۱۰ هزار و ۷۳ بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.