۲ ویژگی که پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر می‌کند

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 17:23
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، سرخپوشان نسبت به رقیب سنتی‌شان دو ویژگی دارند که می‌تواند در پایان فصل جاری منجر به قهرمانی آنها شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مرتضی کرمانی‌مقدم درباره پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی اظهار داشت: پرسپولیس سه امتیاز مهمی را در قائمشهر مقابل نساجی کسب کرد. هر دو تیم با توجه به شرایط‌شان یک بازی جذاب را به نمایش گذاشتند، نساجی با توجه به حمایت هوادارانش و جو فوق‌العاده‌ای که در ورزشگاه شهید وطنی بود و پرسپولیس با توجه به اینکه در نیمه دوم با یک بازیکن کمتر بازی می‌کرد و نیاز به برد داشت، تا دقایق پایانی یک بازی تماشایی را به نمایش گذاشتند.

به نقل از تسنیم وی ادامه داد: پرسپولیس در نیمه اول این فرصت را داشت که با تعداد گل بیشتری به برتری برسد و اگر ارونوف و حتی آل‌کثیر دقت بیشتری داشتند، شاگردان اوسمار با نتیجه بهتری به رختکن می‌رفتند. در نیمه دوم شرایط یک مقدار تغییر کرد و پس از اخراج سروش رفیعی، نساجی با جرأت بیشتری به دروازه پرسپولیس نزدیک شد و به گل هم رسید، اما ارونوف باز هم شایستگی‌اش را نشان داد و عملکرد خوبش در این بازی را با زدن گل دوم و پیروزی‌بخش پرسپولیس تکمیل کرد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از شاگردان اوسمار تصریح کرد: در آن جو ورزشگاه و شرایط حساس، وقتی پرسپولیس 10 نفره شد، خوشبختانه بازیکنان این تیم با انگیزه بیشتری بازی را ادامه دادند. به نظر من همه بازیکنان می‌دانستند که تیم نیاز مبرم به سه امتیاز دارد و کوچک‌ترین اشتباه ممکن است تیم را از قهرمانی دور کند و از همه مهم‌تر اینکه کادر فنی به خوبی از اشتباهات جام حذفی و بازی با آلومینیوم درس گرفته بود و سرخپوشان با کنترل بازی توانستند گل برتری را هم به ثمر برسانند.

کرمانی‌مقدم راجع به درخشش اوستون ارونوف و تأثیرگذاری بازیکن ازبک در نتایج پرسپولیس خاطر نشان کرد: پرسپولیس در نیم‌فصل دوم خریدهای خارجی خوبی داشته است. عبدالکریم حسن بازیکن باکیفیتی است و نمایش خوبی در ترکیب پرسپولیس داشته است. ارونوف هم نیازی به تعریف ندارد. من بازی‌های او را در جام ملت‌ها دیدم. ارونوف توانایی‌هایش را پیش از این نشان داده و در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته است.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که «پرسپولیس و استقلال کدام‌یک شانس بیشتری برای قهرمانی دارند؟»، گفت: چهار بازی باقیمانده تا پایان لیگ هر کدام یک فینال است و همه اعضای تیم باید با تمام توان در بازی‌ها ظاهر شوند. هر دو تیم در هفته‌های گذشته نتایج مشابهی کسب کردند و رقابت خیلی حساس و فشرده شده است. قطعاً کار سخت است و بازی‌های دشواری برای هر دو تیم وجود دارد. بازیکنان پرسپولیس و کادر فنی با تمام تمرکز باید بازی‌های پیش رو را پشت سر بگذارند و فقط به پیروزی فکر کنند و کار خودشان را انجام دهند. به عقیده من و با توجه به داشته‌های دو تیم و عملکرد آنها، پرسپولیس دو ویژگی نسبت به استقلال دارد. علاوه بر اینکه سرخپوشان شخصیت بیشتری برای قهرمانی دارند، پرسپولیس بازیکنی دارد (ارونوف) ‌که می‌تواند تفاوت‌ها را ایجاد و پرسپولیس را در مسیر قهرمانی کمک کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.