فعالیت کانال‌های جعلی به اسم «ایسنا گلستان»

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 19:03
چند کانال جعلی با سوء استفاده از نام خبرگزاری ایسنا، تحت عناوین «خبرگزاری ایسنا گلستان» و «ایسنا گلستان» در فضای مجازی فعالیت و اقدام به انتشار برخی اخبار و پیام‌های جهت‌دار می‌کنند.

مدتی است، در استان گلستان کانال‌هایی در ایتا، تلگرام و واتس‌آپ و طراحی یک پیج در اینستاگرام با سوء‌استفاده از نام خبرگزاری «ایسنا» اقدام به انتشار اخبار می‌کنند.

این کانال‌های جعلی که به نام خبرگزاری ایسنا اقدام به انتشار اخبار و مطالبی می‌کنند، هیچ ارتباطی با اخبار و رویکردهای خبرگزاری ایسنا ندارند.

خبرگزاری ایسنا در راستای احقاق حقوق خود، هرگونه ارتباط را با این‌کانال‌ها تکذیب می‌کند.

فعالیت کانال‌های جعلی به اسم «ایسنا گلستان»

مخاطبان ایسنا  اخبار منتشر شده این رسانه را از سایت رسمی «isna.ir» و کانال‌های رسمی این رسانه که از طریق مسیرهای رسمی اطلاع رسانی می‌شود، دنبال کنند.

تنها منبع رسمی خبرگزاری ایسنا در استان گلستان سایت https://www.isna.ir/service/province/golestan و کانال تلگرامی و ایتا به آدرس https://t.me/isna_golestan24  بوده که مخاطبان می‌توانند اخبار منتشر شده را از این طریق پیگیری کنند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.