رفع مشکلات بیجار با برنامه‌ریزی محقق می‌شود

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 21:39
بیجار-فرماندار بیجار گفت: رفع مشکلات شهرستان بیجار با برنامه‌ریزی محقق می‌شود و تلاش در راستای توسعه این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان شامگاه سه شنبه در جلسه با فعالان اجتماعی این شهرستان اظهار کرد: معاون پارلمانی رئیس جمهور به زودی به بیجار سفر می‌کند و در این سفر دستاوردهای خوبی بالاخص در حوزه زنجیره فولاد رقم خواهد خورد.

وی افزود: مطالبات شهرستان باید برنامه ریزی شده باشد و پروژه‌های حوزه آب بالاخص از محل سد سیازاخ و سد تالوار و شهرک صنعتی شماره دو بیجار بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: حق آبه بیجار باید از سد تالوار تأمین شود و این یک مطالبه عمومی و مردمی است.

محبیان عنوان کرد: در بحث مسکن ملی خوشبختانه شهرستان بیجار پیشتاز است و اکنون در مرحله ساخت قرار داریم.

وی رفع مشکلات شهرستان بیجار و تلاش در راستای توسعه این شهرستان را ضروری خواند و اعلام کرد. این مهم در دستور کار قرار دارد.

وی اعلام کرد: فردا در سفر استاندار به بیجار میز خدمت در روستاهای خسروآباد و نجف آباد برپا می‌شود و عمده مشکلات شهرستان با حضور مدیران کل استان کردستان بررسی می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.