نیمه اول فاجعه‌بار یونایتد: بی‌خطر و ضعیف! (عکس)

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 23:58
منچستر یونایتد در نیمه اول بازی امشب مقابل کریستال پالاس با نتیجه ۲-۰ مغلوب شد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اریک تن‌هاخ با وجود اینکه در رقابت برای کسب سهمیه لیگ اروپا قرار دارند و هیچ فرصتی برای لغزش ندارند، در نیمه اول دیدار امشب برابر کریستال پالاس نمایش بسیار ضعیفی از خود ارائه دادند.

شب بد یونایتد از ساعاتی پیش از بازی آغاز شد. چراکه برونو فرناندز، یکی از بهترین بازیکنان آنها در دیدارهای گذشته به علت مصدومیت بازی امشب را از دست داد.

2019075

این شب کابوس‌وار سپس با گل اول کریستال پالاس در دقیقه ۱۲ بازی تکمیل شد. پس از اینکه مایکل اولیسه در میانه میدان صاحب توپ شد، چند بازیکن یونایتد را از میان برداشت و پس از ورود به محوطه جریمه ضربه‌اش را به سمت راست زد و گل اول را به ثمر رساند.

در ادامه شیاطین سرخ جلو کشیدند اما نه‌تنها دروازه پالاس را باز نکردند بلکه در ثبت شوت در چارچوب هم ناموفق بودند و پس از دقایقی گل دوم را هم دریافت کردند.

2019073

در دقیقه ۴۰ ژان فیلیپ ماتتا در سمت راست محوطه جریمه یونایتد به توپ رسید و در حالی‌که کسی انتظار شوت‌زنی نداشت، ضربه‌اش را به طاق دروازه مهمان کوبید تا بازی ۲-۰ شود و اختلاف به ۲ گل برسد.

در صورت شکست در بازی امشب، یونایتدها شانس بازگشت به رده ششم را از دست خواهند داد و در آستانه از دست دادن سهمیه اروپایی قرار می‌گیرند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.