مشکل جدید بارسا: انریکه نمی‌گذارد بازیکن بخرند!

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 04:33
سرمربی پاری سن ژرمن می‌خواهد تیمش را با همان بازیکنانی که به ژاوی علاقه دارند، تقویت کند.

به گزارش "ورزش سه"، لوئیز انریکه مشکل جدید بارساست. سرمربی پاری سن ژرمن می‌خواهد تیمش را با همان بازیکنانی که ژاوی علاقه دارد، تقویت کند.

با جدایی کیلیان امباپه، پاری سن ژرمن و انریکه قصد دارند حضور فعالی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی داشته باشند و با جذب چند بازیکن خط حمله قدرتمندی بسازند.

بر اساس اعلام رسانه‌های فرانسوی و با تایید نشریه اسپانیایی اسپورت، انریکه به جذب برناردو سیلوا و خویچا کواراتسخلیا علاقه‌مند است. بازیکنانی که ژاوی برای جذب آنها با هیئت‌مدیره بارسلونا صحبت کرده است.

2020105

این می‌تواند مشکل جدیدی برای بارسا باشد. زیرا باشگاه پاریسی برخلاف بلوگرانا مشکل مالی ندارد و می‌تواند با پرداخت مبلغ بیشتر و ارائه پیشنهادات بهتر، این بازیکنان را جذب کند.

انریکه همچنین به ژاوی سیمونز، هافبک پاری سن ژرمن که به‌صورت قرضی در لایپزیش بازی می‌کند، علاقه دارد و می‌خواهد پس از به اتمام رسیدن قرارداد قرضی‌اش در پایان این فصل، او را در پی‌اس‌جی حفظ کند.

این خبر بد دیگری برای ژاوی است. سرمربی اسپانیایی بارسلونا به ژاوی سیمونز علاقه دارد و از باشگاه خواسته بود که این ستاره جوان را به‌صورت قرضی و یا در صورت امکان، با قراردادی دائمی به خدمت بگیرند و حالا با علاقه انریکه ممکن است همه چیز خراب شود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.