پیشروی دشمن در تصرف سرزمین ذهن ها/ خرمشهر فرهنگی آزاد شود

چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 21:20
سمنان- معاون علوم، تحقیقات و فناوری فراجا بابیان اینکه دشمن در تصرف سرزمین ذهن ها پیشروی کرده است، گفت: برای پیشگیری و آزادی خرمشهر فرهنگی باید تلاش ها بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ محمد قصری شامگاه چهارشنبه در جلسه قرارگاه عملیاتی طرح نور استان سمنان به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه امروز بخش قابل توجهی از خرمشهر فرهنگی اشغال شده است، ابراز کرد: دشمن در حال پیشروی به سوی سرزمین ذهن‌ها است و برای آن برنامه‌ریزی دارد.

وی ضمن اینکه باید تلاش‌ها برای آزادی خرمشهر فرهنگی بیشتر شود، افزود: اجرای طرح نور همان تأخیر در پیشروی دشمن به سوی جبهه خرمشهر فرهنگی است.

معاون علوم تحقیقات و فناوری فراجا بابیان اینکه طرح نور زمینه سازی بستر مناسب فکری را ایجاد کرده است، ابراز کرد: پیروزی در سوم خرداد خرمشهر فرهنگی در گرو طرح ریزی های مناسب و ایستادن مقابل خاکریز فرهنگی دشمن است.

قصری ضمن بیان اینکه در دفتر تحقیقات فراجا موضوعات از حالت سنتی خارج و شکل مدرن تری به خود گرفته است، تصریح کرد: باید به سمت پیش رفت که کشف علمی جرایم و موضوعات پیش آمده پلیس به شکل علمی مدیریت شود.

وی ضمن بیان اینکه چابک سازی، توسعه و کارآمدی با پژوهش محوری در کنار نوآوری اتفاق خواهد افتاد، افزود: کار کردن در حوزه مهارتی، استفاده از تجربیات جمع‌آوری شده و اجرای رویکردهای علمی و پژوهشی در کنار هم می‌تواند آن ارتقا هر چه بیشتر سازمان کمک کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.