لحظه هولناک ریزش یک پل بزرگراهی بر اثر سیل (فیلم)

شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 22:07
مقامات برزیل اعلام کردند که تعداد قربانیان سیل و رانش گل و لای ناشی از طوفان‌های سیل آسا در جنوب برزیل روز جمعه به ۳۹ نفر افزایش یافت و نسبت به بدتر شدن آن هشدار دادند. در یکی از ویدئو‌های منتشر شده در فضای مجازی، یک پل بزرگراهی در سانتا ماریا، در جنوب برزیل، بر اثر سیل فرو می‌ریزد. لحظاتی پیش از ریزش پل مردی که می‌خواهد بر روی پل قدم بگذارد، اما با لرزش پل عقب نشینی می‌کند. در حالی که بارندگی روز جمعه ادامه داشت، امدادگران در قایق‌ها و هواپیما‌ها در جستجوی تعداد زیادی از افراد ناپدید شده در میان ویرانه‌های خانه ها، پل‌ها و جاده‌ها بودند. مقامات هشدار دادند که افزایش سطح آب در ایالت ریو گراند دو سول سد‌ها را تحت فشار قرار داده و کلان شهر پورتو آلگره را با سیل بی سابقه تهدید می‌کند.
ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.