تعامل بین دستگاه‌های اجرایی کارآمدی نظام را افزایش می‌دهد

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 18:00
بوشهر- بخشدار آب‌پخش گفت: یکی از عوامل اصلی افزایش کارایی نظام، هماهنگی و تعامل بین دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد بعد از ظهر پنج شنبه در نشست شورای اداری بخش آب‌پخش با اشاره به کارکرد نظام‌های سیاسی در دنیا اظهار داشت: بر اساس برخی از نظریات سیاسی مجموعه نظام سیاسی، یک کل واحد و به هم پیوسته است که یکی از کارویژه‌های اساسی آن، ارائه خدمات به شهروندان و افزایش رفاه در جامعه است.

بخشدار آب‌پخش افزود: در کشور ما با توجه به تعدد و تنوع قوانین، ضعف‌ها و خلاءهای قانونی موجود و مشکلات ساختاری در حوزه اجرا، یکی از عوامل اصلی افزایش کارایی نظام، هماهنگی و تعامل بین دستگاه‌های اجرایی است.

رئیس شورای اداری افزود: هماهنگی و تعامل بین دستگاه‌ها به معنای نادیده گرفتن نگاه بخشی است. همه مدیران باید در نظر داشته باشند که وظیفه اصلی و ذاتی آن‌ها افزایش کارآیی نظام جمهوری اسلامی و تأمین منافع مردم به‌جای در نظر گرفتن منافع دستگاه محل خدمت خود است و رویکرد بخشی نسبت به بحران‌ها و مشکلات مردم یکی از آفات اصلی دولت‌های گذشته در سطوح مختلف بوده است.

سلیمی مفرد در پایان خاطر نشان کرد: افزایش نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها و پروژه‌های عمرانی یکی از برنامه‌های اصلی دولت در بخش آب‌پخش در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

تعامل بین دستگاه‌های اجرایی کارآمدی نظام را افزایش می‌دهد

۲ انتصاب جدید در بخش آبپخش

در نشست شورای اداری بخش آب‌پخش، داوود اشعثی به عنوان دهیار جدید روستای چهار برج و ارسلان شادمان به عنوان سرپرست دهیاری روستای دشتی اسماعیل خانی معارفه شدند.

تا پیش از این، ابراهیم فریبرزی و محمود قاسمی مسئولیت دهیاری روستاهای چهار برج و دشتی اسماعیل خانی بخش آب‌پخش را بر عهده داشتند که در نشست شورای اداری بخش، از زحمات آن‌ها تقدیر به عمل آمد.

تعامل بین دستگاه‌های اجرایی کارآمدی نظام را افزایش می‌دهد

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.