پرسپولیس غول مرحله آخر فوتبال ایران است |‌ یک‌ بچه کاری کرد که به ضرر تمام زنان شد

یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - 14:22
رجائیان درباره حواشی بعد از بازی برابر آلومینیوم و پرسپولیس هم گفت: احساسات ما بعد از بازی به خاطر کار بزرگی بود که انجام شده بود.

به گزارش همشهری آنلاین محمد رجائیان درباره شرایط تیم فوتبال اظهار کرد: در ابتدای فصل زمانی که آقای حسینی به عنوان سرمربی تیم آلومینیوم انتخاب کردیم و در ادامه برخی بازیکنان جدا شدند، هواداران ما ناراحت بودند که چرا اجازه دادید بازیکنان تیم بروند اما سیاست کاری من اینطور است که افرادی می‌توانند در باشگاه آلومینیوم کار کنند که به باشگاه آلومینیوم و مردم اراک احترام بگذارند. کسانی که حاضر نیستند احترام بگذارند و خود را تافته جدا بافته می‌دانند، باید بروند و ما حاضر به نگه داشتن آنها نیستم. در ابتدای فصل برخی بازیکنان ما اینطور بودند و مبالغی را هم خواستند که در توان پرداخت ما نبود اما به باشگاه دیگری رفتند و همان مبالغ را به آنها پرداخت کردند. به همین خاطر از جمع ما جدا شدند.

وی افزود: در این فصل روز به روز تیم ما بهتر شد و اگر اشتباهات داوری رخ نمی‌داد الان تیم ما جزو چهار تیم اول بود. در این دوره هم اشتباهات بد داوری علیه ما رخ داد و هم در برخی بازی‌ها صحنه‌های ۵۰ – ۵۰ به سود حریفان گرفته شد. البته این اشتباهات سهوی بود. شروین بزرگ در دیدار برابر ملوان گلزنی کرد و داور این گل را مردود اعلام کرد. نه خودش و نه ما اصلا متوجه نشدیم چرا این گل مردود اعلام شد. در بازی فولاد و پیکان هم داوران اشتباهات فاحشی علیه ما کردند. ما در بازی برابر ذوب‌آهن دو بر صفر شکست خوردیم و برابر استقلال هم یک بر صفر باختیم و بعد از هر دو بازی از داوران تشکر کردم چون در این بازی‌ها اشتباهی ندیدیم. یعنی اگر از داوری انتقاد داشتیم ۱۰۰ درصد معقتد بودیم اشتباه رخ داده است.

او در ادامه درباره دیدار مرحله یک هشتم نهایی آلومینیوم مقابل پرسپولیس که با پیروزی دراماتیک تیم اراکی در ضربات پنالتی به پایان رسید، گفت: تیم ما از نظر فنی در همان بازی‌هایی هم که باختیم، فوتبال بازی کرد. در همین بازی برابر پرسپولیس که به نظر من بازی برابر این تیم غول مرحله آخر است، تیم ما فوتبال خوبی بازی کرد. هرطور نگاه کنید پرسپولیس در نیمه اول بازی برابر ما واقعا خوب کار کرد و تیم آلومینیوم برابر تیمی کامبک زد که از نظر فوتبالی بهترین فوتبال را ارائه می‌دهد.

رجائیان درباره حواشی بعد از بازی برابر آلومینیوم و پرسپولیس هم گفت: احساسات ما بعد از بازی به خاطر کار بزرگی بود که انجام شده بود.

او در ادامه درباره اینکه برخی با وجود اینکه ساکن اراک بودند، در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند هم گفت: هر کسی درون خودش نسبت به تیمی احساسات دارد و یا تیمی را دوست دارد اما مربیان پرسپولیس که در جایگاه بودند، به اندازه برخی اراکی‌ها که در آنجا بودند خوشحالی نمی‌کردند. برای ما هم این رفتار عجیب بود. این موضوع در تماشاگران ما هم رخ داد. ما به برخی از افراد و دوستان کارمندان باشگاه بلیت می‌دهیم و همین بلای جان خودمان شده است. این افراد می‌روند در جایگاه پرسپولیسی‌ها نشسته بودند که بر علیه تیم ما شعار می‌دادند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم درباره ممنوعیت حضور زنان در ورزشگاه امام خمینی اراک به خاطر حواشی اخیر هم گفت: بحث ورود زنان به ورزشگاه از ابتدا مخالفان زیادی داشت چون ما ارزش‌هایی داریم که باید به آنها احترام بگذاریم. در ادامه تضمین‌هایی ارائه شد که با رعایت شئونات و حفظ حرمت‌ها زنان به ورزشگاه بیایند تا شور و شعف به ورزشگاه بیاید و برخی مشکلات جامعه با این کار حل شود. در ادامه شرایطی فراهم شد که زنان به ورزشگاه بیایند.

رجائیان ادامه داد: ما در بازی‌های استقلال و پرسپولیس نزدیک به سه هزار تماشاگر زن داشتیم که این زن‌ها از اقشار مختلف بودند. متاسفانه یک دختر بچه به خاطر بالا بردن فالوئر خود، وارد زمین می‌شود و شرایطی را ایجاد کرد که الان به ضرر کل زنان کشور شده است. بالا بردن فالور چقدر ارزش دارد که ساختاری را زیر سوال ببرید که دردسر ساز بشود. اگر فیلم آن صحنه را ببینید، یگان ویژه تلاش کرد که آن دختر را با نهایت احترام از زمین خارج کرد، این درحالی است که در کشورهای دیگر به جیمی‌جامپ رحم نمی‌کنند. در اینجا اما به این اتفاقات دامن زده شد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در ادامه به موضوع تبلیغات محیطی سازمان لیگ اشاره کرد و گفت: سازمان لیگ فوتبال ایران یا خودش و یا از طریق آدم‌ها متخصص بازاریابی، باید به سمتی برود که با در ابتدای فصل با شرکتی قراردادی ببندند و همه شفاف بدانند درآمد چقدر است و به باشگاه چقدر پرداخت خواهد شد. الان گفته‌اند ۴۰ درصد پول بین چهار تیم اول تقسیم شود و باقی پول بین سایر تیم‌ها به شکل مساوی تقسیم شود. من هم با این روش موافق هستم. در دوره‌ای آقای آجرلو کاری کرده بود که بعدها پول آن تبلیغات را هم نگرفتیم. اصلا معلوم نشد چه شد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.