میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 00:20
میوه‌های نوبرانه پایان اردیبهشت ماه کاهش قیمت خواهند داشت.

اکبر یاوری فروشانی، رئیس اتحادیه صنف بارفروشان گفت: تا پایان اردیبهشت با عرضه انبوه میوه‌های نوبرانه، قیمت در بازار روند کاهشی به خود می‌گیرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، او قیمت کنونی هرکیلو هندوانه در میدان مرکزی را ۳ تا ۱۴ هزارتومان، ملون ۸ تا ۱۳ هزارتومان، جانا ۱۰ تا ۱۵ هزارتومان و طالبی ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان اعلام کرد.

یاوری قیمت هرکیلو گوجه سبز را ۱۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان، توت فرنگی ۷۰ تا ۱۲۰ هزار تومان، ملون ۸ تا ۱۲ هزار تومان و چغاله بادام ۸۰ تا ۱۵۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: محصولات برمبنای فاکتور رسمی حداکثر با احتساب ۳۵ درصد سود در خرده فروشی‌ها باید عرضه شود.

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با گرمای هوا و افزایش عرضه میوه‌های نوبرانه، قیمت‌ها روند کاهشی به خود گرفته است که با رسیدن میوه‌های نوبرانه به تولید انبوه، بازار به تعادل می‌رسد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.