لاهیجان آماده میزبانی از خادمین امام رضا (ع) است

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 19:01
لاهیجان - دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان لاهیجان گفت: لاهیجان آماده میزبانی از خادمین امام رضا (ع) است.

حاجعلی آقا بزرگی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرا رسیدن دهه کرامت و برگزاری برنامه‌های گوناگون در سطح شهرستان اظهار کرد: برنامه اصلی و محوری دهه کرامت، استقبال از کاروان زیر سایه خورشید (خدام آستان قدس رضوی) است که هرساله با حضور پرشور عاشقان حضرت برگزار می‌شود.

وی افزود: همچون سالیان گذشته برنامه‌های گسترده‌ای برای دهه کرامت شامل غبارروبی مزار شهدا، حضور خادمیاران رضوی در نماز جمعه، دیدار با خانواده‌های شهدا، تجلیل از خادمان نمونه، تجلیل از آتش نشانان، حضور در مدارس و مرکز اهدای خون، راهپیمایی خانوادگی و جشن‌های گوناگون تدارک دیده شده است.

آقابزرگی تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده خادمین امام رضا (ع) ۲۵ اردیبهشت در سطح شهرستان و فرماندهی انتظامی، مدارس، روستاهای محروم، بهزیستی، بیمارستان، زندان و همچنین در برنامه‌هایی در شهر لاهیجان و رودبنه حضور خواهند داشت تا سنت زیارت از راه دور بجا آورده شود.

وی با بیان برنامه و اهداف این کانون در سال‌های گذشته، گفت: با استفاده از ظرفیت‌های کانون‌های تخصصی خدمت رضوی در طول سال برنامه‌هایی همچون رسیدگی به بیماران و ویزیت رایگان، گسترش فرهنگ تبلیغ دینی در مدارس، توزیع بسته‌های معیشتی، ایستگاه‌های صلواتی، احیا روضه‌های خانگی و برگزاری مراسم‌های گوناگون و همچنین اعزام زائر اولی‌ها به مشهد مقدس، برگزار کرد.

آقابزرگی به برپایی چایخانه حضرت رضا (ع) در لاهیجان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به طرح احداث ۸۸۸ چایخانه در سراسر کشور، جلساتی با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان برگزار شد و قرار بر این شد مکان احداثی در باغ ملی باشد و هدف گذاری کانون رضوی است که در کنار چایخانه فعالیت‌های فرهنگی و خدمت رسانی به آحاد مردم صورت گیرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.