تجمع دانشجویان در حمایت از آزادی‌خواهان حامی فلسطین برگزار شد

سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 21:57
بوشهر- جمعی از مسئولان، کارکنان، اساتید و دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در حمایت از دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین در جهان تجمع کردند

به گزارش خبرنگار مهر، این تجمع به همت بسیج دانشجویی پردیس بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در جلوی نمازخانه این پردیس برگزار شد.

در این تجمع دانشجویان، اساتید، کارکنان و دانشجومعلمان دانشگاه برخورد خشن نیروهای نظامی به دستور سران این کشورها در سرکوب دانشجویان و اساتید آزادی خواه حامی فلسطین در دانشگاه های آمریکا و اروپا را شدیداً محکوم کردند.

تجمع دانشجویان در حمایت از آزادی‌خواهان حامی فلسطین برگزار شد

آنها این رفتار متناقض جهان سلطه و استکبار جهانی را خلاف ادعاهای همیشگی آنها در زمینه حقوق بشر دانسته و این رفتارها را نشان ادعای دروغین آنها در عرصه حقوق بشر دانستند.

در پایان نیز بیانیه دانشجویان در این زمینه قرائت شد و دانشجویان با حضور در نمازخانه پردیس نماز خود را به نیت آزادی قدس شریف اقامه کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.