مالخر اموال مسروقه، سارقان اماکن دولتی را لو داد

چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 15:06
فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت: با دستگیری مالخر اموال مسروقه در کاشمر، پرده از ۴۵ فقره سرقت برداشته شد.

سرهنگ حسن مشهدی ۱۹ اردیبهشت در تشریح این خبر به خبرنگاران گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل از یک شرکت در سطح شهرستان کاشمر، کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 وی افزود: مأموران پلیس آگاهی پس از بررسی سرقت‌های انجام شده و انجام تحقیقات میدانی، به سرنخ‌هایی از خرید و فروش اموال مسروقه در یک انبار ضایعات در حاشیه شهر کاشمر دست یافتند.

سرهنگ مشهدی گفت: مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از این انبار مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل ۲۰۰ کیلوگرم سیم و کابل مسی و ۲۰ عدد کنتور آب را کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری یک مالخر اموال مسروقه، خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده پس از انجام بازجویی‌های فنی پلیس به خرید اموال سرقتی از متهمان به سرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر تصریح کرد: با دستگیری این متهم تاکنون ۴۵ فقره سرقت از اماکن دولتی کشف شده است و تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.