گردهم‌آیی مدیران و مؤسسان مدارس و مراکز غیر دولتی استان سمنان در شهمیرزاد

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 20:14
گردهم‌آیی مدیران و مؤسسان مدارس و مراکز غیر دولتی استان سمنان هم‌زمان با هفته معلم در شهمیرزاد، برگزار و از معلمان نمونه و مؤسسان برتر این مدارس و مراکز تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، گردهم‌آیی مدیران و مؤسسان مدارس و مراکز غیر دولتی استان به‌همت اداره مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش سمنان با حضور سیدجمال وزیری مدیرکل آموزش و پرورش استان، اعضای شورای هماهنگی مؤسسان و مدیران استان، جمعی از مدیران و مؤسسان برتر و فرهیخته شهرستان‌ها و مناطق و معلمان برتر مدارس غیر دولتی استان با همکاری شورای هماهنگی مؤسسان مدارس و مراکز، در محل مجتمع رفاهی شهمیرزاد، برگزار و از معلمان منتخب مدارس غیر دولتی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و هم‌چنین مؤسسان برتر مراکز استان، تجلیل شد.

مدیرکل آموزش و پرورش سمنان با تأکید بر این‌که معلمان سرمایه‌های اجتماعی نظام آموزش و پرورش کشور هستند، اظهار داشت: توجه به توانمندسازی مطلوب معلمان، متضمن پویایی و شکوفایی نسل آینده خواهد بود.

وی در ادامه افزود: توانمندسازی معلمان مدارس غیر دولتی در حوزه نیروی انسانی در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته و در استان با محوریت مفاد تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه فرهنگیان، معاونت‌های مرتبط با حوزه فعالیت و نقش‌آفرینی و مشارکت حوزه‌های علمیه و مؤسسات آموزشی در تأمین مدرس و برگزاری دوره‌های آموزشی، اجرایی خواهد شد.

وزیری تصریح کرد: در محور موضوعی توسعه کیفی مدارس غیر دولتی در حوزه‌های آموزشی، مرجعیت کلاس، معلم و کتاب درسی هستیم که طبق مطالعه‌ای که در برخی از کشورها انجام شده، روند توسعه کمّی مدارس غیر دولتی در ایران خیلی مطلوب پیش‌بینی نشده و نیاز است تا مکان‌هایی را توسعه دهیم که متناسب با اهداف تعلیم و تربیت باشد.

گفتنی است، در پایان این آیین از طیبه کاتبی معلم دبستان امیرالمومنین و مهدیه سلطانیان معلم دبستان فرزانه شهرستان گرمسار، منیره امیدیان معلم دبیرستان بوستان و فاطمه امیدیان معلم دبستان دختران نامدار شهرستان سمنان، مریم ابراهیمیان معلم دبستان نخبگان فردا و شایسته عالیشاهی معلم دبستان تزکیه شهرستان دامغان، مهیاسادات آقایان معلم دبیرستان عترت، محبوبه کریمی معلم دبستان طلوع مهر و حمیده مقتدر معلم دبستان سجاد شهرستان شاهرود به‌عنوان معلمان منتخب و نمونه مدارس غیر دولتی استان سمنان در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تجلیل شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.