اوسمار با این چند حرکت، از چشم هواداران پرسپولیس افتاد

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 09:18
روز گذشته تیم پرسپولیس در دیداری که آسان به نظر می‌رسید اما به سختی توانست از سد نساجی بگذرد و همچنان امید به امتیاز از دست استقلال داشته باشد.

برترین‌ها: روز گذشته تیم پرسپولیس در دیداری که آسان به نظر می‌رسید اما به سختی توانست از سد نساجی بگذرد و همچنان امید به امتیاز از دست استقلال داشته باشد. هواداران پرسپولیس همچنان از عملکرد اوسمار ویرا و تعویض‌های عجیبی که در طول بازی انجام می‌دهد ناراضی هستند و بردهایی که بدست می‌آورد را بخاطر عملکرد اورونوف می‌دانند و پس از بازی از عملکرد سرمربی خود انتقاد کردند.

اوسمار با این چند حرکت، از چشم هواداران پرسپولیس افتاد

کاربر جمشید با انتشار توئیتی نوشت: همه ما فهمیدیم سروش نیمه دوم اخراج میشه اوسمار نفهمید!!! مغز حلقه مفقوده بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس در این فصله. تیمی که مغز نداشته باشه قهرمان نمیشه.

کاربر آرینوفسکی هم اینگونه واکنش نشان داد: مالکای جدید امیدوارم چه با قهرمانی چه بی قهرمانی فصل بعد یه مربی درجه ۱ خارجی بیارن؛ نمیگم اوسمار بده ولی در اون حدم حرفه ای نیست.

حسین هم در مورد اوسمار اینگونه نوشت: برد را از ارونوف داریم، خیلی خوبه؛ اوسمار نشون داده مربی با ثباتی نیست.

کاربر محمد هم از عملکرد اوسمار ناراضی است: بازم میگم حتی اگه قهرمانم بشیم اوسمار در حد این تیم نیست.

کاربر میرزا بنویس با تمجید از یحیی گل‌محمدی نوشت: اگر گل‌محمدی امروز با این خریدهای نیم فصل روی نیمکت پرسپولیس بود یقین داشته باش پرسپولیس حداقل با شش امتیاز اختلاف جلو بود جام حذفی را هم مفت از دست نداده بودیم. پرسپولیس احتمالا امسال با اتکا به بازیکنها قهرمان بشه ولی این مسیر با اوسمار به خراباته.

قرمزناک هم با این توئیت از اوسمار انتقاد کرد: خدا رو هزار مرتبه شکر برای این برد، به سادگی بازی را برای خودمون سخت کردیم

نمره اوسمار در آنالیز، انتخاب استراتژی درست و شروع خوب بازی‌ها در نیمه اول ۹۰ از ۱۰۰

نمره اوسمار در مدیریت نیمه‌های دوم از نظر من و در این مقطع حساس صفر

حقیقتا تعویض ترابی در دقیقه ۶۰ در هیچ قاموسی نمیگنجه

کاربر فرزین هم در آخر نوشت: بنظر میرسه اوسمار تجربه مربیگری تیم بزرگ پرسپولیس را نداره ! برای تمدید باید کریم باقری و یک دستیار درجه یک به تیم اضافه بشن وگرنه سال اینده مشکل داریم بدون شک ...

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.