چهارمین قهرمانی پیاپی دانشگاه آزاد در لیگ روئینگ ایران

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 21:32
تیم دانشگاه آزاد چهارمین قهرمانی پیاپی خود را در لیگ روئینگ مردان ایران جشن گرفت.
چهارمین قهرمانی پیاپی دانشگاه آزاد در لیگ روئینگ ایران
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله سوم و چهارم رقابت‌های لیگ روئینگ آقایان ایران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در دریاچه آزادی تهران پیگیری شد. 
 
در این رقابت‌ها باشگاه‌های دانشگاه آزاد، ملوان نداجا، پترو پالایش سما و تی آر سی رقابت کردند.
 
در نوبت عصر مرحله چهارم رقابت‌ها برگزار و چهره نفرات برتر مشخص شد.
 
در روئینگ تکنفره ۵۰۰ متر سنگین وزن مردان شیرزاد قادری از ملوان نداجا با زمان ۱:۳۹.۲۹ دقیقه، آریا سلیمان‌پور از دانشگاه آزاد با زمان ۱:۴۳.۳۳ دقیقه و حسین سماکار از پترو پالایش سما با زمان ۱:۵۰.۵۰ دقیقه اول تا سوم شدند.
در روئینگ تکنفره ۵۰۰ متر سبک‌وزن مردان امیرحسین محمودپور از دانشگاه آزاد با زمان ۱:۴۲.۷۳ دقیقه اول، مهدی محمدی‌نژاد از ملوان نداجا با زمان ۱:۴۴.۹۷ دقیقه دوم و مهدی قپانوری از پتروپالایش سما با زمان ۲:۰۱.۳۶ دقیقه سوم شدند.
در روئینگ دونفره ۵۰۰ متر مردان حمیدرضا رضوانی و امیرحسین محمودپور از دانشگاه آزاد با زمان ۱:۳۳.۴۲ دقیقه مقام اول، محمدحسین حقی و آروین دیانتی از ملوان نداجا با زمان ۱:۳۳.۸۹ دقیقه مقام دوم و حسین سماکار و مهدی قپانوری از پتروپالایش سما با زمان ۱:۳۹.۸۴ دقیقه مقام سوم را بدست آوردند.
در روئینگ تکنفره ۱۰۰۰ متر سنگین وزن مردان حمیدرضا رضوانی از دانشگاه آزاد با زمان ۳:۳۷.۷۳ دقیقه، محمدحسین حقی از ملوان نداجا با زمان ۳:۴۶.۴۶ دقیقه و سینا حیدرزاده از تی آر سی با زمان۳:۴۸.۹۵ دقیقه به ترتیب اول تا سوم شدند.
در روئینگ تکنفره ۱۰۰۰ متر سبک‌وزن مردان آروین دیانتی از ملوان نداجا با زمان ۳:۳۷.۴۵ دقیقه مقام اول، امیررضا عبدالی از دانشگاه آزاد با زمان ۳:۳۷.۴۵ دقیقه مقام دوم و بهراد لگاری‌نژاد از تی آر سی با زمان ۴:۰۵.۶۵ دقیقه مقام سوم را بدست آوردند.
در روئینگ امدادی تیم دانشگاه آزاد با ترکیب حمیدرضا رضوانی، آریا سلیمانپور، امیرحسین محمودپور و امیررضا عبدالی با زمان ۳:۱۵.۹۱ دقیقه، تیم ملوان نداجا با ترکیب محمدحسین حقی، آروین دیانتی، شیرزاد قادری و مهدی محمدی‌نژاد با زمان ۳:۱۶.۲۷ دقیقه و تیم پتروپالایش سما با ترکیب محمدامین وثوقی، سیاوش سعیدی، مهدی قپانوری و شایان ریحانی فرد با زمان ۴:۰۴.۲۳ دقیقه اول تا سوم شدند.
بر این اساس در پایان چهار مرحله رقابت لیگ روئینگ آقایان دانشگاه آزاد با ۲۰۸ امتیاز برای چهارمین دوره متوالی قهرمان شد، ملوان نداجا با ۱۶۶ امتیاز عنوان نائب قهرمانی را به دست آورد و پترو پالایش سما با ۱۲۹ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.
­

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.