تحلیلگر صهیونیست: اسرائیل جنگ را باخت

سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 10:15
تحلیلگر و خبرنگار شبکه تلویزیونی ۱۳ رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم جنگ علیه نوار غزه را باخته است و جنبش حماس همچنان در این منطقه قدرتمند است.

به گزارش مشرق، شلومی الدار، خبرنگار شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی گفت: باید شفاف و به روشنی بگوییم؛ اسرائیل در جنگ شکست خورد.

وی افزود: حماس همچنان قوی بوده و نوار غزه را رهبری می‌کند، توافق تبادل‌اسرا پایان یافته است و در اسرائیل (فلسطین اشغالی) هرچه می‌خواهند می‌توانند بگویند. پیشنهاد مطرح شده (برای آتش بس) در نهایت منجر به توقف جنگ می‌شود.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی این جنبش در تماس تلفنی با «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر و «سید عباس کامل» رئیس دستگاه اطلاعات مصر از موافقت حماس با پیشنهاد دوحه و قاهره درباره آتش‌بس در نوار غزه خبر داد.

شبکه «المیادین» نیز به نقل از یکی از رهبران مقاومت فلسطین گزارش داد که میانجی‌گران و جنبش حماس به یک فرمول جدید و محکمی درباره برقراری آتش‌بس دست یافتند و این مشکل نیز حل شد.

به گفته رسانه های رژیم صهیونیستی، سران این رژیم طرح پیشنهادی را قبول نکرده اند اما در عین حال درصدد اعزام هیاتی برای بحث درباره آن هستند. همزمان با تهدیدهای مقامات صهیونیست برای حمله زمینی به شهر رفح در جنوب نوار غزه، ارتش سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی دیروز دوشنبه از آغاز روند کوچاندن ساکنان منطقه شرقی این شهر به منطقه خان یونس خبر داده بود.

این سخنگوی با انتشار ویدئویی، از ساکنان محله‌ های شرقی این شهر از جمله الشوکه، السلام الجنینه، تبه زراع و البیوک خواست تا به منطقه خان یونس بروند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز سه شنبه اعلام کرد که بخش فلسطینی گذرگاه رفح در مرز جنوب نوار غزه با مصر را به اشغال خود درآورده است.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس دوشنبه شب در تماس تلفنی با «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر و «سید عباس کامل» رئیس دستگاه اطلاعات مصر از موافقت حماس با پیشنهاد دوحه و قاهره درباره آتش‌بس در نوار غزه خبر داد.

شبکه «المیادین» نیز به نقل از یکی از رهبران مقاومت فلسطین گزارش داد که میانجی‌گران و جنبش حماس به یک فرمول جدید و محکمی درباره برقراری آتش‌بس دست یافتند و این مشکل نیز حل شد.

منبع: ایرنا

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.