اساتید نمونه دانشگاه علوم پزشکی گناباد تقدیر شدند

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 18:22
گناباد- همزمان با هفته آموزش و گرامیداشت مقام معلم اساتید نمونه دانشگاه علوم پزشکی گناباد در سال ۱۴۰۲ معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم تقدیر از اساتید نمونه ظهر پنجشنبه که با حضور امام جمعه و مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، رئیس دانشگاه، جمعی از معاونان، مدیران، اعضای هیأت علمی، استادان و دانشجویان برگزار شد، نماینده منتخب مردم شهرستان‌های گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های استادان دانشگاه علوم پزشکی گناباد اظهار کرد: در هر کاری از جمله معلمی اگر انسان عاشق کارش نباشد نمی‌تواند کار کند و موفق باشد.

هادی محمدپور با بیان اینکه سند توسعه شهرستان با محوریت مجتمع آموزش عالی در حال تدوین است اظهار کرد: برای توسعه در ابعاد مختلف نیاز به هم‌فکری و همراهی است.

کشف معدن وجودی دانشجویان یکی دیگر از وظایف اساتید است

حسین سروقامت، استاد دانشگاه و یکی از نویسندگان کشور که تا کنون چندین کتاب از او تألیف و منتشر شده است در این مراسم به تبیین نقش و جایگاه مهم معلم و استاد پرداخت و گفت: حقیقت عنصر مهمی است و معلمی که استاد هم هست تلاش می‌کند تا حقیقت را فراسوی دانشجویان خود قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه استاد نباید از هیچ خیرخواهی و دلسوزی نسبت به دانشجویان دریغ کند افزود: کشف معدن وجودی دانشجویان یکی دیگر از وظایف اساتید است.

سروقامت از اعضای هیأت علمی و استادان دانشگاه خواست تا غیر از دانش به مهارت اندوزی دانشجویان هم به اندازه کافی بها بدهند و زمینه ورود آنها به بخش مهارت‌ها را فراهم کنند.

در پایان این مراسم از موسی سجادی، فاطمه محمدزاده، حسین ابطحی، محسن صاحبان ملکی، جمال مجیدپور و حسن پور به عنوان استادان نمونه آموزشی و مرتضی رستمیان، علیرضا عطاردی و عباسعلی عباس‌نژاد به عنوان استادان نمونه فرهنگی تقدیر شد.

همچنین در این مراسم از محمدرضا منصوریان، رضا اسماعیلی، مجتبی افشارنیا، محمود تقوی، جعفر حاجوی، ملیحه ضیایی، زارع، محمد کشتکار، علی اکبری، مهرسا بصیری، عبدالجواد خواجوی، سید ابوالقاسم سیادت پناه و حسین عجم که طی سال گذشته ارتقا مرتبه یافته بودند تجلیل شد.

رضا محبتی، جمال مجیدپور، لیلا صادق مقدم، مریم فیض عارفی و محمد قربانی هم به عنوان صاحبان فرآیندهای آموزشی برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.