ایجاد بستر کمک‌های نوآورانه کنشگران و صاحبان کسب و کارهای ایرانی به مردم فلسطین / شناسایی 16 مرکز نوآوری در نوارغزه

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 14:21
رکنا سیاسی: با همکاری مرکز نوآوری و خانه خلاق مجلس شورای اسلامی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،۱6 مرکز نوآوری در نوارغزه شناسایی شدند این در حالی است که بستر تعامل اکوسیستم نوآوری ایران با فلسطین فراهم شده است.
ایجاد بستر کمک‌های نوآورانه کنشگران و صاحبان کسب و کارهای ایرانی به مردم فلسطین / شناسایی 16 مرکز نوآوری در نوارغزه

به گزارش رکنا، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی ، مدیر اجرایی و معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در حاشیه بازدید از نمایشگاه اینوتکس 2024 و غرفه خانه خلاقه مجلس شورای اسلامی بر ایجاد فضای تعامل اکوسیستم نوآوری ایران و فلسطین با همکاری مرکز نوآوری قوه مقننه و معاونت علمی ریاست جمهوری تاکید کرد.

دهقانی فیروزآبادی پس از بازدید از غرفه مرکز نوآوری و خانه خلاق مجلس شورای اسلامی ضمن استقبال از این ابتکار اعلام کرد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از راه حل‌های نوآورانه جهت کمک به غزه و بازسازی آن حمایت خواهد کرد.

همچنین مقرر شد، سازوکارهای اجرایی ایجاد بستر کمک‌های نوآورانه کنشگران و صاحبان کسب و کارهای ایرانی به مردم فلسطین توسط مرکز نوآوری مجلس در حضور محمد جواد صدری مهر دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور در توسعه زیرساخت‌های فناوری و نوآوری تدوین و به زودی عملیاتی شود.

گفتنی است با پیگیری مرکز نوآوری مجلس شورای اسلامی، ۱6 مرکز نوآوری در نوارغزه شناسایی شده اند که در شرایط سخت اقتصادی و انسانی مشغول نوآوری برای حل چالش‌ها و مسائل مردم فلسطین هستند.

نمایشگاه اینوتکس 2024

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.