پارچه‌های قاچاق در باغی در اصفهان دپو شد بود

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 12:29
اصفهان _ رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان از کشف ۶ میلیارد ریال انواع پارچه خارجی قاچاق در بازرسی مأموران انتظامی شهرستان اصفهان از یک باغ خبرداد.

سرهنگ مهدی سبحانی فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی پاسگاه دستجاء شهرستان اصفهان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از دپوی پارچه قاچاق در یکی از باغ‌های سطح شهر مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده تعداد ۱۶۸ طاقه انواع پارچه خارجی قاچاق که در گوشه‌ای از باغ پنهان شده بود را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان ارزش پارچه‌های قاچاق مکشوفه را ۶ میلیارد ریال اعلام و گفت در این رابطه یک متهم شناسایی و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام اقدامات قانونی به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.