در برنامه‌های فرهنگی از ظرفیت مردمی باید استفاده شود

یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 12:56
فرماندار سنندج گفت: بهره‌مندی و استفاده از توان و ظرفیت گروه‌های مردمی از اولویت‌های برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سطح شهرستان باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، حسن عسکری در جلسه فرهنگ عمومی شهرستان، عملیات وعده صادق را دستاورد بزرگ نظام جمهوری اسلامی و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب بر شمرد و اظهار کرد: این عملیات اضمحلال رژیم صهیونیستی را سرعت بخشید و جا دارد ابعاد این عملیات بزرگ برای نسل جوان تبین شود.

وی عملکرد فراجا در اجرای طرح نور را بسیار خوب ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: ترویج حجاب و عفاف مطالبه‌ مردم دیندار از ما بود که نیروی انتظامی به خوبی و به دور از حاشیه این طرح را اجرایی کرده و بازتاب مثبتی در بین جامعه متدین داشته و عصبانیت دشمن نیز از آن نشان از موفقیت طرح است.

فرماندار سنندج با اشاره به در پیش بوده سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان کردستان، گفت: مهمترین دستاورد این سفر پر خیر و برکت در کنار پروژه‌های عمرانی و زیرساختی برداشتن بر چسپ امنیتی از روی استان کردستان و دادن عنوان فرهنگی به این استان بود.

عسکری با بر شمردن برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت این سفر تاریخی تاکید کرد: ادارات و دستگاه‌های مختلف در کنار مشارکت در برنامه‌های پیش‌بینی شده دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری به استان را در حوزه خود برای مردم تشریح کنند.

فرماندار مرکز استان از برگزاری اجتماع عظیم بانوان و دختران کُرد با عنوان «مثل ستاره‌ها» در استادیوم ورزشی ۲۲ گولان به مناسبت دهه کرامت و روز دختر خبر داد و افزود: این جشن باشکوه با مشارکت تمامی دستگاه‌های فرهنگی و بصورت کاملا مردمی، با برنامه‌های فاخر فرهنگی و با حضور چهره‌های سرشناس ملی و استانی برگزار می‌شود.

عسکری با اشاره به در پیش بوده سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر از اجرای برنامه‌های این مناسبت مهم در سطح شهرستان نیز خبر داد و خواستار مشارکت تمامی ادارات در این خصوص شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.