مشکل خاصی از شعب اخذ رأی گزارش نشده است

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 10:32
خرم‌آباد - رئیس ستاد انتخابات لرستان تأکید کرد: تا کنون مشکل خاصی از شعب اخذ رأی گزارش نشده و زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات الکترونیک به نحو مطلوبی فراهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان یاوری با حضور در شعبه اخذ رأی دبستان توحید خرم‌آباد در سخنانی با بیان اینکه برگزاری و احراز هویت در انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیک است، اظهار داشت: دستگاه‌ها و زیرساخت‌های برگزاری انتخابات نیز در استان به نحو مطلوبی فراهم شده است.

وی با بیان اینکه همچنین همکاران ما آموزش‌های لازم را برای برگزاری انتخابات الکترونیک دیده‌اند، گفت: همچنین رسانه‌های جمعی نیز فرایند اخذ رأی را برای مردم تشریح کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه در قریب به گذشت دو ساعت از شروع برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی، مشکل خاصی از شعب اخذ رأی گزارش نشده است، گفت: حتی در روستاها نیز اخذ رأی به نحو مطلوبی در حال انجام است.

یاوری با بیان اینکه حضور مردم در شعب اخذ رأی مانند درو اول پرشور و مثال‌زدنی است، افزود: امیدواریم امروز نیز مانند همیشه شاهد افتخارآفرینی مردم در این عرصه باشیم.

وی در ادامه با تأکید بر حضور به‌موقع مردم در پای صندوق‌های رأی و ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر، گفت: البته شرایط برای تمدید برگزاری انتخابات هم فراهم است، اما مردم بهتر است که در همان ساعات ابتدایی رأی خود را به صندوق‌های الکترونیک بی اندازند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.