پویش کارآمدی و شایسته‌گزینی فرصت خوبی برای معرفی سلایق مختلف است

خبرگزاری مهر یکشنبه 06 اسفند 1402 - 11:28
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: آثار و برکات تبیین شاخص‌ها توسط نخبگان را می‌توان در مجلسی که اهتمام بر حل مسائل کشور دارد، دید.

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ویژگی‌های مجلس کارآمد و نمایندگان شایسته را توصیف کرد.

ترقی با اشاره به اینکه کارآمدی مجلس آینده در شناخت دقیق مشکلات و ارائه راه حل برای آنها جلوه می‌کند، گفت: در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی لازم است مشکلات شناسایی شود و راه برون رفت از آنها عرضه شود که نیازمند تخصص است.

ترقی نماینده شایسته را دارای پشتوانه فکری و مشورتی قوی و سرمایه اجتماعی مناسب دانست و افزود: سابقه کار اجرایی یک نماینده باید صداقت، امانت‌داری و انقلابی‌گری را نشان دهد که برای شناخت اینگونه افراد فرصتی که رسانه‌ها و صدا و سیما ایجاد کرده‌اند، فرصت مناسبی است.

وی ادامه داد: نامزد شایسته کسی است که از لحاظ تخصص و تجربه قدرت حل مسائل را داشته باشد و از کانون‌های قدرت و ثروت فاصله داشته باشد تا انگیزه اش بستن بار برای استفاده‌های گوناگون نباشد و تنها انگیزه اش قانونگذاری و خدمت به مردم باشد.

ترقی تاکید کرد: پویش کارآمدی و شایسته گزینی در خبرگزاری مهر کار ارزشمندی است، چرا که بهترین فرصت برای همه سلایق سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برای بیان شاخص‌ها و دیدگاه‌های خودشان جهت انتخاب اصلح خواهد بود. هر مقدار که مردم و نخبگان بتوانند در تبیین شاخص‌ها و هدایت مردم به سمت انتخاب نماینده کارآمد کمک کنند، می‌توان آثار و برکات آن را در یک مجلس غنی که اهتمام بر حل مسائل کشور دارد، ببینیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.