پنیرهای سرمایه داران / هربسته ۶۰۰ هزار تومان فروخته می شود

دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 11:30
پنیر پیتزا، اختراع آمریکایی ها بوده و پنیر موزارلا برای ایتالیا است. جالب‌تر این است که بدانید پنیر پیتزا آن‌قدر محبوبیت دارد که برای آن در تقویم یک روز مشخص کرده‌اند و ۵ سپتامبر روز جهانی پنیر پیتزا است.

یکی از غذاهای جذاب و خوش مزهٔ تمام سنین، پیتزا است. برای درست کردن پیتزای خوش مزه، به ترکیبات متفاوتی نیاز است که مهم ترین آن که در میان همه مشترک بوده، پنیر پیتزا است. پنیر پیتزا  انواع مختلفی دارد که بنا بر سلیقه افراد، در پیتزا به کار برده می شود. پنیر ورقه ای، پنیر گودا، پنیر رنده شده و... از انواع پنیرهای پیتزا هستند که مزه های آن متفاوت است و قیمت های خاص خود را دارند.

پنیر-پیتزا۱

زمانی که صحبت از پنیر پیتزا و تاریخچه آن می شود، همه تصور می کنند به علت اینکه اصالت پیتزا از ایتالیا آمده است، پنیر پیتزا نیز اختراع ایتالیایی ها است. اما باید گفت پنیر پیتزا، اختراع آمریکایی ها بوده و پنیر موزارلا برای ایتالیا است. جالب‌تر این است که بدانید پنیر پیتزا آن‌قدر محبوبیت دارد که برای آن در تقویم یک روز مشخص کرده‌اند و ۵ سپتامبر روز جهانی پنیر پیتزا است.

پنیر-پیتزا۳

باید اشاره کرد که پنیر پیتزا را در هر غذای فست فودی استفاده کنیم، طعم بسیار خوبی به آن می دهد و چهره غذا را زیبا تر می کند. ما در این گزارش قصد داریم به بررسی قیمت انواع پنیر پیتزا در بازار بپردازیم. این ماده غذایی محبوب در انواع رنگ و طعم و بسته بندی به فروش می رسد. با گشت کوتاهی در فضای مجازی به انواع بسته بندی و قیمت آن ها پی بردیم. برای مثال، در یکی از سایت های فروش مواد غذایی، پنیر پیتزا در بسته بندی های ۱۸۰ گرمی، ۶۳ هزار تومان فروخته می شود. همچنین پنیر موزارلای ۲۵۰ گرمی نیز، ۸۹ هزار تومان قیمت دارد. پنیر پیتزای رنده شده در وزن یک کیلوگرم ۲۶۶ هزار تومان و در وزن ۲ کیلوگرم ۷۰۸ هزار تومان فروخته می شود. پنیر پیتزای کم چرب نیم کیلویی ۱۶۵ هزار تومان به فروش می رسد.

پنیر-پیتزا۴

با ادامه بررسی قیمت ها و انواع پنیر پیتزا، مدل های دیگری از پنیر را مشاهده کردیم که رنگ و قیمت آن ها متفاوت است و به صورت ورقه ای فروخته می شوند. پنیر ورقه ای زرد رنگ گودا در بسته بندی های ۱۰ عددی و با وزن ۱۸۰ گرم، ۷۳ هزار تومان فروخته می شود. پنیر ورقه پستو که رنگ سبز دارد نیز مبلغ ۷۳ هزار تومان قیمت دارد. پنیر ورقه پارمسان هم در بازار فروخته می شود که قیمت آن ۶۵هزار تومان است.

دیپ پنیر، یکی دیگر از انواع پنیر است که به صورت مایع سرو می شود و طعم بسیار لذیذی دارد. دیپ پنیر وزن و طعم مختلفی دارد و دیپ پنیر چدار در وزن ۱۰۰ گرم ۳۵ هزار تومان فروخته می شود.

در جدول زیر می توانید قیمت انواع پنیر پیتزا را مشاهده کنید.

 

پنیر پیتزا

قیمت

پنیر ورقه ای دودی

۷۳،۰۰۰

پنیر ورقه ای تست

۷۰،۰۰۰

پنیر گودای پستو

۱۸۰،۰۰۰

پنیر چدار ورقه ای

۲۴۰،۰۰۰

پنیر پروسس ورقه ای

۷۲،۰۰۰

پنیر پیتزای رنده شده ۲ کیلویی

۶۰۵،۰۰۰

 

در جدول بالا، قیمت انواع پنیر پیتزا را مشاهده کردید که گران ترین آن مربوط به پنیر رنده شده در وزن ۲ کیلویی است.

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.