بلایی که طالبان سر مشهد می‌آورد/ سد پشدان مشهد را خشک می‌کند (فیلم)

دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 20:12
پیش از این سد سلما در افغانستان اب پشت سد سلما را به کمتر از 10 درصد رسانده بود حالا طالبان سد پشدان را هم بر روی این رود می‌سازد تا باز هم آب کمتری به ایران برسد.

عصر ایران ؛ مقامات طالبان فاز جدیدی از ساخت سد پشدان را افتتاح کردند. این سد قرار است روی هریرود ساخته ‌شود. رودی که از افغانستان می‌آید و در مرز ایران و ترکمنستان ادامه پیدا می‌کند. آب سد دوستی در ایران از هریرود می‌آید و آب مورد نیاز شرب و کشاورزی در خراسان رضوی را تامین می‌کند.

گزارش را این‌جا ببینید

پیش از این سد سلما در افغانستان اب پشت سد سلما را به کمتر از 10 درصد رسانده بود حالا طالبان سد پشدان را هم بر روی این رود می‌سازد تا باز هم آب کمتری به ایران برسد این کار می‌تواند به خشکسالی در شهر مشهد منجر شود. این گزارش را در این باره ببینید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.