آغاز فعالیت‌ سامانه بارشی در خوزستان از امشب

یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 14:14
مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی فعالیت سامانه بارشی در استان از امشب تا اواخر روز سه‌شنبه خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی نشان‌دهنده تاثیر سامانه بارشی از اواخر وقت امشب تا اوخر روز سه‌شنبه در استان خوزستان است که سبب رگبار و رعد و برق در اغلب نقاط استان خواهد شد.

وی افزود: بیشترین حجم بارش‌ها در بخش های شرقی، شمالی، شمال شرقی، جنوبی و ارتفاعات خواهد بود. با توجه به ماهیت سامانه‌های بهاری و رطوبت حاصل از بارش‌های اخیر  احتمال شدت گرفتن بارش در دیگر مناطق استان خوزستان نیز وجود دارد. ریزش تگرگ نیز در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

سبزه‌زاری ادامه داد: همچنین در این ایام وزش باد به ویژه روز دوشنبه به صورت متوسط تا شدید خواهد بود و شمال خلیج فارس از اواخر وقت امشب تا اواخر سه‌شنبه مواج و گاهی همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته بستان با ۳۴.۳ و ایذه با ۱۱.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهوار در این مدت بین ۳۳.۹ و ۲۰.۹ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است. 

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.