جمع شدن بساط سگ گردانی مطالبه مردم رامسر است

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 10:05
رامسر- دادستان عمومی و انقلاب رامسر گفت: جمع شدن بساط سگ گردانی در این شهرستان گردشگرپذیر مطالبه عمومی و مردمی است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن سام خانیان صبح پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در حجاب و عفاف گفت: ۲۱ شاخص فرهنگ عمومی بنابر ماده ۱۰۵ قانون برنامه چهارم توسعه از وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه، فرهنگ با مقوله دین در مواردی هم پوشانی داشته و پیوسته در حال تکامل است، تصریح کرد: فرهنگ غربی و تهاجم فرهنگی جزو چالش‌های جامعه امروزی است.

دادستان رامسر با تاکید بر اینکه مشارکت و حضور اجتماعی مردم را بیشتر کنیم، بیان کرد: مشارکت برخی در مسائل فرهنگی صرفاً در حد انتقاد است درحالی که همه باید پای کار باشند و با مشارکت و حضور اجتماعی سازنده جامعه را به تکامل برسانند.

دادستان رامسر بیان داشت از برنامه‌ها در حوزه عفاف و حجاب و مخصوصاً طرح نور حمایت کرده و قدردان زحمات نیروهای خدوم انتظامی هستیم.

وی با اشاره به تأکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری درباره سبک زندگی افزود: مظاهر فرهنگ غربی باید از زندگی‌ها اصلاح و حذف و سبک متناسب روز هویت ایرانی اسلامی جامعه در عصر کنونی جایگزین شود.

دادستان رامسر درباره اقدامات دادستانی در خصوص سگ گردانی افزود: در این بخش اقدامات خوبی انجام شد و شهرداری‌ها و بخشداری‌ها اقدامات خوبی داشتند و وضعیت بهتر شد اما مطلوب نیست و شهرداری کتالم باید اقدام بهتری انجام دهد و تذکرات و مطالبات مردمی برای جمع شدن بساط سگ گردانی باید مورد توجه قرار گیرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.