ببینید| مشکل وسواس در انتخاب عطر حل شد/ بو بکشید، دستگاه می‌گوید مناسب شما هست یا نه

عصر ایران سه شنبه 31 خرداد 1401 - 02:45
دستگاه با تحلیل هیجان و احساسات سازگارترین عطر با احساسات مشتری را پیشنهاد می‌دهد. 

یک برند لوکس فرانسوی از فناوری اسکن مغز برای کمک مشتریان خود در انتخاب عطر استفاده می‌کند.

به گزارش عصرایران به نقل از  رویترز، این فناوری برند "ایوس سنت لوران" براساس آنالیز واکنش‌های احساسی کار می‌کند.

داوطلبان کار با این فناوری ابتدا به سوالات یک پرسشنامه لمسی پاسخ می‌دهند. این سوالات در باره این است که مشتریان رایحه‌های موجود در جنگل یا بوهای یک بازار ادویه را ترجیح می‌دهند و تمایل دارند یک عطر چه حسی در آنها ایجاد کند.

پس از آن یک اسکنر روی سر داوطلبان نصب شده و واکنش ذهنی آنها نسبت به رایحه‌های مختلف را ردیابی و تحلیل می‌کند. نتایج به صورت نمودار به نمایش در می‌آیند و دستگاه با تحلیل هیجان و احساسات سازگارترین عطر با احساسات مشتری را پیشنهاد می‌دهد. 

 

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.