محمد مهدی اعلایی در گفتوگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی در تعامل با مردم و نهضت تبلیغی جدیدی که در این سازمان شکل گرفته باعث شکل گیری موفقیتهای بسیار خوبی شده است.
استاندار قزوین بیان کرد: تبلیغات استان قزوین وظایف و مأموریتهای خود را به خوبی انجام داده است.
وی افزود: طرح امامان محله که متولی آن سازمان تبلیغات اسلامی است یکی از ایدههای خوب و مؤثر در جهت تعاملات مردم با نهاد متولی تبلیغ معارف دینی و تبیین باورهای مذهبی جامعه است.
این مسئول ابراز کرد: ارتباطات رو در رو و ارتباطات نزدیک سازمان تبلیغات با مردم که در قالب امامان محله انجام شد اثر تبیینی و تبلیغی دارد و به مردمی شدن امورات بسیار کمک کننده است.
وی تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در دوره جدید مدیریتی به دلیل استفاده از جوانان و جوانگرایی مدیریتی در رأس آن توانست به یکی از نمونههای سپردن امور به جوانان تبدیل شود و سازمانی که کارکردهای آن در گذشته خیلی مورد توجه مردم و مؤثر در جامعه نبود به سازمانی که توانسته به عمق جامعه نفوذ پیدا کرده و با مردم در ارتباط باشد تبدیل شده است.
این مسئول در پایان گفت: سازمان تبلیغات در ادامه مسیر نیز باید با نگاه جوانگرایانه گام بردارد تا ما بتوانیم بیش از پیش شاهد تحولات خوب در استان باشیم.