به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، اینستاگرام امسال برنامه اشتراکی خودش را طراحی و اکنون آن را معرفی کرده است. تولیدکنندگان محتوا می توانند پست های فید را فقط برای مشترکین به اشتراک بگذارند. این محتواها دارای یک نماد تاج بنفش هستند تا از پست های معمولی متمایز شوند. آدام موسری، رییس اینستاگرام گفت که این ویژگی بیشترین درخواست را از سمت اینفلوئنسرها داشته است.
همچنین یک گزینه چت مشترک جدید نیز اضافه شده که اینفلوئنسرها می توانند به دایرکت های گروهی با حداکثر ۳۰ کاربر وارد شوند. چتهای گروهی توسط مسنجر پشتیبانی میشوند و کاربران میتوانند آنها را از صندوق ورودی یا استوری خود شروع کنند.
این محتواها به طور خودکار پس از ۲۴ ساعت به پایان می رسند. کاربران دیگر می توانند با مراجعه به صفحه دیگران، به این محتوا دسترسی داشته باشند. محتوای Paywalled شامل تصاویر، ویدئوها، استوری ها و Lives بایگانیشده است.
به نقل از انگجت، موسری میگوید دهها هزار اینفلوئنسر در ایالات متحده اکنون به برنامه اشتراک اینستاگرام دسترسی دارند. این قابلیت به آنها امکان میدهد برای دسترسی به محتوای انحصاری از طرفداران تا ۱۰۰ دلار در ماه دریافت کنند. اینستاگرام در ژانویه آزمایش اشتراکها را با استوریهای دارای پرداخت و پخش زنده آغاز کرد. مشترکین این ویژگی یک نشان ارغوانی دریافت می کنند که در کنار نام کاربری آنها در نظرات و در دایرکت ظاهر می شود.
شرکت متا به سازندگان انگیزه های دیگری برای جذب مخاطب و اشتراک گذاری محتوا در فیس بوک و اینستاگرام ارائه می دهد. ماه گذشته، این شرکت گفت که تا سال ۲۰۲۴ از درآمد سازندگان از طریق برنامهها کمیسیون دریافت نمیکند.