۴۶ پروژه عمرانی در تهران در دست اجرا است

دوشنبه 11 اسفند 1399 - 12:32
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با اشاره به اینکه ۴۶ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۱۵۶ میلیارد تومان در دست اجرا است، گفت: ساخت سالن ایزوله تطهیر بهشت‌زهرا (س) ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.
خبرگزاری میزان- مجید غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در نشست خبری درباره انجام پروژه‌های عمرانی در پایتخت اظهار داشت: طی سال‌های اخیر ۱۲۰ پروژه با کاربری‌های متنوع در مناطق ۲۲‌گانه انجام گرفته که شامل پروژه‌های مربوط به آتش‌نشانی، مراکز تره‌بار و مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی است.

وی افزود: ۴۶ پروژه با ۱۱۵۶ میلیارد تومان نیز اعتبار در دست ساخت است و سازمان‌ها و مناطق شهرداری استقبال خوبی از برنامه‌های سازمان عمرانی مناطق داشته‌اند.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران ادامه داد: پروژه‌های فرهنگی پایتخت شامل برنامه‌هایی مانند بلدیه خانه شهر و خانه افشار است که بلدیه خانه شهر ۵۰ درصد پیشرفت داشته و خانه افشار ۱۰۰ درصد به بهره‌برداری رسیده است و پروژه آن به اتمام رسیده است.

غمخوار با بیان اینکه پروژه‌هایی برای بازآفرینی شهری داشته‌ایم گفت: ۷ مسجد جهت توسعه فضا‌های مذهبی در حال ساخت است و دو گرمخانه در مناطق ۴ و ۱۹ و یک مددسرای بانوان نیز در دست ساخت است.
 
بیشتر بخوانید:
عملیات احداث پارکینگ طبقاتی نیایش در نیمه راه

وی خاطرنشان کرد: همچنین مجموعه شهروند علی‌اکبری ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد همچنین ۸ سوله مدیریت بحران توسط این سامان افتتاح، بازسازی و یا تکمیل شده است و سالن ایزوله تطهیر بهشت‌زهرا (س) نیز ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از احداث پارکینگ در بافت فرسوده خبر داد و گفت: سه پروژه در مناطق ۱۸، ۱۵ و ۱۴ در نظر گرفته شده است همچنین ۷ میدانگاه برای تهران پیش‌بینی شده که یکی از آن‌ها میدانگاه هفت‌تیر است که مدتی پیش به بهره‌برداری رسید.

غمخوار خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۱۷ کیلومتر پیاده‌راه در تهران ساخته شده که شامل پیاده‌راه‌های کریمخان، حافظ، ۱۷ شهریور و موارد دیگر است.

وی گفت: پروژه‌های توسعه محلات نیز در نظر گرفته شده و از اواخر سال پیش طی ۶ مرحله به ویژه در جنوب تهران آغاز شده و ۷۶ درصد در این راستا پیشرفت داشته‌ایم.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.