سهمی از پروژه‌های مسکن‌سازی یزد به معلولان اختصاص یابد

چهارشنبه 20 اسفند 1399 - 15:01
گروه استان‌ها – استاندار یزد با اشاره به اینکه معلولان علاقه‌مند هستند در فضای عمومی جامعه زندگی کنند گفت: مجریان ساخت مسکن در مناطق مختلف استان بخشی از سهم پروژه‌های خود را به معلولان بهزیستی اختصاص دهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمد علی طالبی در نشست شورای مشارکت‌های بهزیستی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های مهم برای افراد تحت پوشش بهزیستی تهیه مسکن مناسب است اظهار داشت: خوشبختانه یک روحیه همراهی و همیاری از طرف خیرین را شاهد هستیم و خیران حاضر در جلسه به نوعی در راستای مشارکت در این امر اعلام آمادگی کردند.

وی گفت: لازم است مکانیزم به خصوصی را برای مشارکت همه خیران استان فراهم کنیم، اولویت‌ها و نیازها را برای آنها تشریح کنیم و قطعا شاهد همراهی‌های بیشتر آنها خواهیم بود.

وی با بیان این توصیه که لازم است در خصوص تامین مسکن معلولان مابقی خیران را جذب کرد افزود: در تلاش هستیم که پیشنهادات مطرح شده را بررسی کنیم و اشکال و راه‌های جدیدی را برای جذب مشارکت در ساخت مسکن معلولان فراهم کنیم.

طالبی بیان کرد: در استان یزد تعداد زیادی پروژه‌ مسکن‌سازی داریم، اگر بتوانیم مجریان آنها را ترغیب کنیم تا سهمی را در هر پروژه برای معلولان در نظر بگیرند می‌تواند موثر باشد البته حساسیت برخ افراد ممکن است در هر مجتمع وجود داشته باشد.

استاندار یزد با اشاره به اینکه اگر این امکان را ایجاد کنیم و در هر پروژه‌ای سهمی برای معلولان دیده شود، بهتر است به این سبب که معلولان می‌خواهند در فضای عمومی جامعه و با مردم عادی همراه شوند.

طالبی همچنین از مسئولان بهزیستی استان خواست که بحث مسکن را به طور جدی برای معلولان دنبال کنند و خود یک زمینه‌ای را فراهم کنند تا یک زمینی را برای پروژه‌های خیری ویژه مسکن زوج‌های معلول در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/781/ ت

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.