معاون سیاستگذاری و برنامه ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال گفت: برای تحققِ واقعیِ «کارآفرینی نوپدید» ما باید بیشتر به ساختار قدرت درون سازمانها و رابطه آنها با نهادهای سیاسی نگاه کنیم.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احسان چیت ساز معاون سیاستگذاری و برنامه ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزارت ارتباطات در شکه اجتماعی نوشت: در بستر پیچیده سیاسی، شرکتها صرفاً بازیگر اقتصادی نیستند؛ بلکه از طریق سه نوع «قدرت» (قهری، ترغیبی، اقتدارگرایانه) به شکلگیری سیاستها و فرصتهای کارآفرینی سیاسی میپردازند. نقش سطح شرکت از بعد قدرت، بسیار برجستهتر از سطح صنعتی یا مدیریتی است.
وی افزود: این یعنی برای تحققِ واقعیِ «کارآفرینی نوپدید» ما باید بیشتر به ساختار قدرت درون سازمانها و رابطه آنها با نهادهای سیاسی نگاه کنیم.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.