نارون از هویت برند جدید خود رونمایی کرد؛ گامی به‌سوی گردشگری معناگرا

همشهری آنلاین یکشنبه 11 آبان 1404 - 16:35
آژانس گردشگری نارون پس از بیش از یک دهه فعالیت در حوزه‌ی سفرهای گروهی و طبیعت‌گردی، از هویت برند و راهبرد تازه‌ی خود رونمایی کرد. این تغییر بخشی از مسیر تحول برند برای هم‌سویی با نیازهای جدید مسافران و بازتاب ارزش‌های اصلی نارون است.

به گفته‌ی تیم مدیریت برند، پژوهش‌های کمّی و کیفی گسترده‌ای که طی سال گذشته انجام شده، نشان می‌دهد مخاطبان امروز بیش از بازدید از مقاصد، به‌دنبال تجربه‌ی معنا، ارتباط انسانی و احساس تعلق در سفر هستند. بر همین اساس، نارون با بازتعریف جایگاه خود در بازار، مسیرش را از گردشگری مقصدمحور به سوی گردشگری معناگرا (Meaningful Travel) تغییر داده است ، رویکردی که بر تجربه، درک و ارتباط تمرکز دارد.

در فرآیند ری‌برندینگ، هویت بصری نارون نیز بازطراحی شده است. برخلاف گذشته که نشانه‌های طبیعت در طراحی برند نقش پررنگی داشت، در هویت جدید تمرکز بر مفهوم حرکت، هارمونی و عمق سفر قرار گرفته است. لوگو و زبان بصری تازه به‌جای تصویر طبیعت، بیانگر حس درونی سفر و تحول انسانی است.

نارون در مسیر تازه‌ی خود همچنان بر گردشگر ایرانی و تجربه‌ی فرهنگی داخلی تمرکز دارد و هدف آن، ارائه‌ی مدلی حرفه‌ای و انسانی از سفر در بستر فرهنگ ایران است. هم‌زمان با این تغییر، پلتفرم دیجیتال نارون نیز بازطراحی شده تا تجربه‌ی کاربری به‌روزتری در اختیار مسافران قرار دهد.

به‌زودی، نارون با معرفی برنامه‌ی وفاداری مسافران و تورهای معناگرا فاز دوم تحول خود را آغاز خواهد کرد، گامی در جهت شکل‌دهی آینده‌ای نو برای سفر در ایران؛ سفری از مقصد به معنا.

نارون در حال حاضر خدمات مختلفی در حوزه گردشگری ارائه می‌کند، از تورهای داخلی در بیشتر نقاط ایران، از طبس تا جزایر خلیج فارس و نقاط شمال و جنوب ایران می‌توانید با تنوع بسیار بالا و قیمت مناسب تور مدنظر خود را انتخاب کنید. همچنین تورهای خارجی مثل نپال، برزیل، کنیا، ژاپن، سریلانکا و شفق قطبی را نیز می‌توانید از آژانس گردشگری نارون خریداری کنید و با کیفیتی مناسب سفری خاطره‌انگیز و متفاوت را تجربه کنید.

ری‌برندینگ نارون سرآغاز مسیری است که باعث می‌شود مسافران در کنار دیدن مناظر طبیعی و لذت بردن از مشاهده به طبیعت، با خیالی آسوده از کیفیت و نظم در برگزاری تورها و قیمت مناسب آن‌ها تجربه‌ای متفاوت را سپری کنید.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.