کمپین بلکفرایدی اسنپپی با شعار «۷ آذر، قسطی بخر!» از روز شنبه، ۲۴ آبان آغاز شده است. این کمپین شامل تخفیفهایی تا ۹۰ درصد، امکان پرداخت اقساطی و جوایزی مانند خودروی تویوتا BZ4X pro، گوشی آیفون ۱۷ و پلیاستیشن ۵ است. این طرح همزمان خریدهای آنلاین و حضوری را پوشش میدهد.
در این کمپین، امکان خرید اعتباری در ۴ قسط بدون نیاز به ضامن و بدون سود و کارمزد فراهم شده است. همچنین، اعتبار بانکی اسنپپی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با ارائه یک برگ چک صیادی در اختیار کاربران قرار میگیرد. اسنپپی اعلام کرده که پوشش پذیرندگان و تنوع دستهبندیها در این دوره گسترش یافته است.

بخش دیگری از این کمپین، لیگ برندگان اسنپپی است. شرط ورود به قرعهکشی جوایزی مانند آیفون ۱۷ و پلیاستیشن ۵، ثبت حداقل دو سفارش در روز ۷ آذر است.
کاربران برای ورود به قرعهکشی جایزه بزرگ، یعنی خودروی تویوتا BZ4X پرو، باید در روز ۷ آذر حداقل ۳ سفارش ثبت کنند که دستکم یکی از آنها باید از فروشگاههای خانومی، تکنولایف، ایرانسل، جینوست، جانبی، فیلیمو، چرم مشهد یا میوگلد باشد. ثبت سفارشهای بیشتر از این فروشگاهها، شانس برنده شدن خودرو را افزایش میدهد.
در طول این کمپین، کالاهای متنوعی از جمله لوازم دیجیتال، خانه و آشپزخانه، پوشاک و موبایل با تخفیف تا ۹۰ درصد عرضه میشوند و بیشتر فروشگاهها ارسال رایگان خواهند داشت.
اسنپپی برای معرفی این کمپین از تبلیغات آنلاین، شبکههای اجتماعی و همچنین سازههای محیطی در تهران و سایر کلانشهرها استفاده میکند. مراکز خریدی مانند اپال، نیایشمال، ایرانمال و هدیشمال نیز میزبان سازههای این کمپین خواهند بود.
اسنپپی اعلام کرده است که هدف از این کمپین، فراهم کردن امکان خرید اعتباری و هوشمند بدون ضامن برای کاربران در فضای آنلاین و حضوری است.