همکاری دوباره مایکروسافت و کراکس؛ دمپایی Xbox Crocs معرفی شد

دیجیاتو سه شنبه 04 آذر 1404 - 14:02
Xbox Crocs با قیمت 80 دلار از امروز در بازار عرضه می‌شود. The post همکاری دوباره مایکروسافت و کراکس؛ دمپایی Xbox Crocs معرفی شد appeared first on دیجیاتو.

در جدیدترین همکاری میان مایکروسافت و برند «کراکس» (Crocs)، مجموعه‌ای محدود از دمپایی‌های Xbox Crocs معرفی شده است که از امروز با قیمت 80 دلار عرضه می‌شود و مستقیماً ایکس‌باکس را به یک تجربه پوشیدنی تبدیل می‌کند.

طبق گزارش‌ها، این کفش‌ها ظاهر و حس کنترلر Xbox One X را بازآفرینی می‌کنند و روی هر جفت، دکمه‌های X ،Y ،B ،A، استیک‌های چپ و راست، D-Pad و حتی دکمه سفید ایکس‌باکس و بامپرها قرار دارد. لوگوی ایکس‌باکس نیز روی لولای بند مچ پا دیده می‌شود تا هویت دستگاه به‌صورت کامل در این طراحی حفظ شود.

این همکاری بخشی از برنامه بزرگ‌تر مایکروسافت و Crocs است که به مناسبت 20 سالگی عرضه ایکس‌باکس 360 و همچنین ادامه جشن‌های پنجاهمین سالگرد مایکروسافت انجام می‌شود. پیش‌تر نیز مایکروسافت Crocs‌ ویژه ویندوز XP را روانه بازار کرده بود که با استقبال کاربران روبه‌رو شد.

عرضه دمپایی Xbox Crocs

عرضه دمپایی Xbox Crocs

هم‌زمان با عرضه کفش‌ها، یک بسته پنج‌تایی Jibbitz یا همان چارم‌های مخصوص کفش نیز با قیمت 20 دلار ارائه می‌شود که شامل شخصیت‌ها و نمادهای Halo ،Fallout ،Doom ،World of Warcraft و Sea of Thieves است. این بسته مکمل Xbox Crocs محسوب می‌شود و کاربران می‌توانند ظاهر کفش‌ها را مطابق مجموعه‌های محبوب خود شخصی‌سازی کنند.

کفش‌ها در دو مدل «Player Left» و «Player Right» ارائه می‌شوند و هریک ترکیب رنگ مشکی و سبز مخصوص برند ایکس‌باکس را حفظ کرده‌اند.

این نخستین‌بار نیست که ایکس‌باکس وارد دنیای پوشیدنی‌ها می‌شود و پیش‌تر همکاری ایکس‌باکس و آدیداس برای تولید کفش‌های اختصاصی انجام شده بود. همچنین کراکس تجربه‌های مشابهی با مجموعه‌هایی مانند Animal Crossing و Sonic نیز داشته است تا نشان دهد این مدل همکاری‌های سرگرمی‌محور همچنان محبوب است.

مجموعه جدید Xbox Crocs نشان می‌دهد که مایکروسافت در پی گسترش برند ایکس‌باکس در قالب محصولات پوشیدنی است و Crocs نیز با ارائه طرح‌هایی الهام‌گرفته از محبوب‌ترین دستگاه‌ها و بازی‌های این اکوسیستم، این همکاری را به یک رویداد جذاب برای گیمرها تبدیل کرده است.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.